Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

د بروین قرارداد طولانی مدت می‌خواهد

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین د بروین ستاره خط میانی تیم ملی بلجیم آماده است تا قرارداد طولانی مدت را با من‌سیتی به امضا برساند.

به گزارش اسپوتنیک، در صورت موفقیت منچسترسیتی در لغو ممنوعیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان اروپا، کوین د بروین هافبک بلجیمی آماده تمدید قرارداد طولانی مدت است.

دادگاه داوری ورزش (CAS) تجدید نظر در مورد مجازات یوفا به دلیل "نقض جدی" قوانین قوانین مالی از 8 جون با پرونده ذکر شده را برای سه روز شنید.

د بروین در اوایل این ماه اعتراف کرد که در صورت تأیید منع دو ساله رقابت‌های اروپایی در مورد آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت و اذعان کرد که دو فصل خارج از بزرگترین رقابت‌های فوتبال اروپا دشوار است اما سیتی به طور مداوم به بازیکنان خود اصرار کرده که تصمیم یوفا پس از تجدید نظر لغو می‌شود.

این بازیکن ملی‌پوش بلجیمی سه سال از قراردادش باقی مانده ولی

منابع می‌گویند که او و خانواده‌اش در منچستر ساکن می‌شوند تا مدت بیشتری در این باشگاه بتواند بازینماید.

د بروین که در آگوست سال 2015 با قرارداد 55 میلیون پوندی از ولفسبورگ به سیتی رفت در جنوری 2018 قرارداد 5 ساله را امضا کرد و یکی از بهترین‌های خط میانی من‌سیتی به خصوص زیر نظر گواردیولا بوده است.

این بازیکن 28 ساله کاندیدایی برای جانشینی دیوید سیلوا به عنوان کاپیتان من‌سیتی است در حالی‌که ستاره اسپانیایی بعد از 10 سال از حضورش در این باشگاه نقطه پایان می‌گذارد.

هنگامی که د بروین گفت منتظر شنیدن این حُکم است. با آنکه به سران باشگاه‌های سرتاسر اروپا هشدار داده شده اما اصرار دارد که وی همچنان متعهد به این باشگاه می‌باشد.

وی به خبرنامه بلجیمی HLN گفت: "من فقط منتظر هستم. این باشگاه به ما گفته که آنها تجدید نظر می‌کنند و تقریباً 100٪ مطمئن هستند که برنده می‌شوند به همین دلیل من منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد."

او در ادامه افزود: "من به تیمم اعتماد دارم. پس از بیان این مطلب ، همه چیز را مرور می کنم. دو سال (بدون فوتبال اروپا) مدت زمان طولانی خواهد بود. اگر یک سال باشد ممکن است ببینم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала