Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ شروع مجدد و پایان لالیگا مشخص شد

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع معتبر از تاریخ آغاز دوباره فوتبال باشگاهی اسپانیا و فرصت نهایی برای خاتمه به این رقابت‌ها پرده برداشتند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش شبکه رادیویی کادنا کوپه و روزنامه اسپورت کاتالونیا، رقابت‌های لالیگای اسپانیا که از 23 حوت به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده‌ است از روز 11 جون (22 جوزا) با دربی سویل از سر گرفته خواهد شد و در روز 19 جولای (29 سرطان) به پایان خواهد رسید و به این ترتیب ماه آگوست برای نمایندگان اسپانیا جهت شرکت در رقابت‌های اروپایی (لیگ قهرمانان و لیگ اروپا) کاملاً آزاد خواهد بود. همچنین طبق اعلام این منابع، فصل آینده لالیگا نیز از 12 سپتامبر (22 سنبله) آغاز خواهد شد.

طبق این گزارش 11 هفته باقی مانده از فصل جاری لالیگا طی 6 هفته برگزار می‌شود که 6 دور از بازی‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه و 5 دور هم در اواسط هفته انجام خواهد شد.

برخلاف چیزی که پیش از این هم اعلام شده بود، بازی‌های لالیگا در روزهای دوشنبه انجام نمی‌شود. طبق ادعای نشریه اسپورت، سازمان لیگ اسپانیا و فدراسیون فوتبال این کشور هنوز در مورد برگزاری بازی در روزهای دوشنبه با هم به توافق نرسیده‌اند اما امکان تغییر این وضعیت وجود دارد چون مذاکرات همچنان در جریان است.

مسابقات لالیگا 20 جون به پایان می‌رسد اما نمایندگان این لیگ در رقابت‌های اروپایی به تمرینات‌شان ادامه می‌دهند. سایر تیم‌ها هم بعد از استراحتی 21 روزه در تاریخ 10 آگوست اردوی پیش فصل‌شان را آغاز خواهند کرد تا برای فصل جدید آماده شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала