Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوسی‌ها به منچستریونایتد نمی‌روند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میرالم پیانیچ و پائولو دیبالا دو بازیکن یوونتوس تمایلی ندارند راهی منچستریونایتد شوند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس امیدوار است بتواند پل پوگبا را جذب کند و در همین حال منچستریونایتد تمایل دارد پائولو دیبالا و میرالم پیانیچ را به خدمت بگیرد.

میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان
پیانیچ در این صورت راهی بارسلونا می‌شود

شبکه «رای‌اسپورت» خبر داد، با وجود تمایل شیاطین‌سرخ، دیبالا و پیانیچ علاقه‌ای ندارند بخشی از معامله یووه و یونایتد باشند. اینطور که پیداست دیبالا می‌خواهد قراردادش را تمدید کند و بماند و پیانیچ هم اگر جدا شود فقط راهی بارسلونا خواهد شد. در تابستان پیش رو پل پوگبا را به یوونتوس بفروشد، در مقابل نسبت به جذب پائولو دیبالا و میرالم پیانیچ در جریان معاوضه با هافبک فرانسوی خود علاقه‌مند است.

در همین حال، هر دو بازیکن به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ منفی داده‌اند و علاقه‌ای برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ ندارند. پائولو دیبالا 26 ساله که تابستان گذشته بحث جدایی‌اش از یوونتوس مطرح بود و حتی گفته شد ممکن است راهی یکی از تیم‌های اینتر و پاری‌سن‌ژرمن شود، از زمان روی کار آمدن مائوریتزیو ساری در یووه نقش پررنگ‌تری پیدا کرده است.

میرالم پیانیچ 30 ساله هم که در هفته‌های اخیر شایعه جدایی‌اش از یوونتوس بر سر زبان‌ها افتاد و گفته شد بارسلونا، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند، اخیراً در مصاحبه‌ای از علاقه‌اش برای ماندن در این تیم ایتالیایی سخن گفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала