Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان سری‌آ: به هیچ‌ وجه ساعت 4 بعد از ظهر بازی نمی‌کنیم!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر میلان اشکرینیار
میلان اشکرینیار  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان شاغل در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا با ایده برگزاری بازی‌ها در ساعت ۱۶:۳۰ مخالف هستند.

به گزراش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای ایتالیا به مسئولان برگزاری مسابقات سری‌آ هشدار داد بازیکنان شاغل در این لیگ مخالف برگزاری بازی‌ها در ساعت 16:30 به وقت محلی آن هم در اوج گرما در این کشور هستند و این امر را غیرقابل قبول دانست.

علت عملکرد ضعیف رونالد در یوونتوس چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ دو تاریخ احتمالی برای آغاز مجدد «سری‌آ» مشخص شد
اومبرتو کالکانو، نایب رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای ایتالیا در این باره به روزنامه ایتالیایی«رپابلیکا» گفت:«بازی در ساعت 16:30 بعدازظهر در اوج گرمای تابستان در ماه‌های جون و جولای، غیرقابل قبول است. می‌دانم که در جام جهانی 1994 هم چند بازی در این زمان از روز برگزار شد، اما آنها تنها چند بازی را در این زمان برگزار کردند.»
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنان در این مورد بیان داشت:«در اینجا اما بازی‌های بیشتری در طول یک هفته برگزار خواهد شد. رؤسای باشگاه‌ها تنها نباید نگران حق پخش تلویزیونی و این چیزها باشند، بلکه باید نگران سلامتی بازیکنان خود هم باشند. ما با برگزاری بازی‌ها در ساعت‌های 18:45 و 21 (به وقت محلی) موافق هستیم

برای از سرگیری بازی‌های سری‌آ ایتالیا که به گفته وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا احتمالاً یکی از تاریخ‌های 13 جون یا 20 جون خواهد بود، برگزاری بازی‌ها در ساعت‌های 16:30، 18:45 و 21 به وقت محلی پیشنهاد شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала