Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله شاه کلید برگشت نیمار به نیوکمپ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر عثمان دمبله بازیکن تیم ملی فرانسه Russia World Cup Denmark - France
عثمان دمبله بازیکن تیم ملی فرانسه    Russia World Cup Denmark - France - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به عصمان دمبله ستاره بارسا علاقمند است و این علاقه می‌تواند نیمار را به نیوکمپ برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با عثمان دمبله به گونه جدی مشکل دارد. هیچ کس به توانایی باورنکردنی او شک نمی‌کند اما مصدومیت و برخورد منفعلانه او را مجبور به بازگشت به این باشگاه کرده است. ستاره فرانسوی همچنان از آخرین مصدومیت خود در حال بهبودی است ولی تا فصل آینده آماده نخواهد شد. این باشگاه از او مراقبت کرده و می‌داند که او می‌تواند بازیکن اصلی باشد اما آنها نمی‌توانند درب خروجی را ببندند.

پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان فرانسوی بیشتری را در ترکیب تیم خود می‌خواهد و به این وینگر نیز علاقه مند است که می‌تواند هنگام مذاکره در مورد نیمار کلید درستی به دست بارسا باشد.

دمبله خرید خطرناکی خواهد بود زیرا آسیب‌های عضلانی وی مداوم و جدی است اما PSG متقاعد شده که می‌تواند از این طریق انتقال او را به نفع خود تمام کند زیرا عقیده بر این است که او می‌تواند به طور مداوم بازی نماید.

دمبله هنوز جوان است و فرصت زیادی برای درخشش دارد. PSG می‌خواست تابستان گذشته روی او شرط ببندد و نام او در مذاکرات برای نیمار روی میز بود تا هزینه را کاهش دهد. توماس توخل سرمربی PSG او را از زمان حضورش در بوروسیا دورتموند به خوبی می‌شناسد و می‌داند که می‌تواند از او بهترین نتیجه را بگیرد و به او در رشدش کمک کند.

علاوه بر این PSG یکی از معدود باشگاه‌هایی است که می‌تواند دستمزد وی را (حدود 10 میلیون یوروی خالص در هر فصل) پرداخت کند. بارسا از علاقه پاریسی‌ها آگاه است اما هیچ اقدامی نخواهد کرد. با وجود گزارشات در فرانسه و ایتالیا مبنی بر اینکه دمبله در بازار می‌باشد واقعیت این است که بارسا او را پیشنهاد نکرده است. این باشگاه منتظر اوست زیرا ستاره فرانسوی تا آگست دوباره مناسب بازی نخواهد بود.

خروج دمبله در صورتی که با بازگشت نیمار ارتباط داشته باشد خیلی آسیب زا نخواهد بود. علاوه بر آن، این امر می‌تواند فضایی برای خروجی‌های اکادمی "لاماسیا" مانند آنسو فاتی یا الکس ولادو را ایجاد کند. در واقع آنسوفاتی در حال حاضر از دمبله جلوتر است و اگر دقایقی بیشتری در زمین داشته باشد می‌تواند می‌تواند ستاره شود. هنوز مشخص نیست که PSG چه کاری را انجام خواهد داد و آیا آنها می‌توانند برای نیمار تبادله او را در نظر بگیرند که بار دیگر در مرکز هر گفتگو قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала