Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برانکا: مسی مدیون بارسا است و نمی‌تواند از این تیم جدا شود

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکو برانکا مدیر ورزشی سابق باشگاه اینترمیلان، مدعی شد که مسی به دلیل این‌که مدیون بارسلونا است، نمی‌تواند این باشگاه را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، در قرارداد لیونل مسی فوق‌ ستاره آرجانتینی بارسا، بندی وجود دارد که به این بازیکن اجازه می‌دهد که در پایان فصل از این تیم به صورت رایگان جدا شود و این موضوع سبب شده است که برخی‌ها با توجه به مخالفت‌های او با مدیران این تیم، احتمال جدایی او را از این تیم متصور بدانند.

O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پاسخ منفی به مسی و بارسا سخت است

مارکو برانکا مدیر ورزشی اینترمیلان اما مدعی است که این بازیکن مدیون بارسلونا است و نمی‌تواند این تیم را ترک کند.

او در این مورد به رادیو TMW گفت:" ما قصد داشتیم او را در سال 2008، به خدمت بگیریم، اما لئو نمی خواست بارسلونا را ترک کند. او بابت آن‌چه بارسا برای او انجام داده است، مدیون این باشگاه است و ممکن نیست بخاطر جنبه پولی و اقتصادی راهی باشگاه دیگری شود".

این در حالی‌ست که مسی در کودکی با بیماری عدم رشد دست‌وپنجه نرم می‌کرد و بارسلونا مسئولیت تداوی او را به عهده گرفت و به او فرصت داد تا به ستاره بزرگی مبدل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала