Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر موزس را به چلسی برمی‌گرداند

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ویکتور موزس
ویکتور موزس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر قصد ندارد برای قطعی کردن قرارداد ویکتور موزس به چلسی 12 میلیون یورو بپردازد و به همین دلیل در پایان قراردادش او را به چلسی پس می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «سان»، اینتر تمایلی به پرداخت 12 میلیون یورو برای جذب ویکتور موزس بازیکن نیجریه ای ندارد و به همین خاطر این بازیکن در تابستان آینده به چلسی برمی گردد تا در استمفوردبریج در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

ویکتور موزس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی؛ موزس به اینتر پیوست

ویکتور موزس 29 ساله تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی فنرباغچه شد اما در ماه ژانویه سال جاری از آن تیم جدا و به اینتر پیوست تا بار دیگر زیر نظر سرمربی سابقش آنتونیو کونته کار کند. موزس در این فصل سه بازی در سری A انجام داد، دو بازی در کوپا ایتالیا و دو بازی هم در لیگ اروپا که در اکثر آنها به عنوان بازیکن تعویضی به مدان رفته است.

نراتزوری معتقد است 12 میلیون یوروی مورد نظر چلسی برای موزس به عنوان بازیکنی که فقط یک سال دیگر به این تیم قرارداد دارد رقم بالایی است. موزس در شروع فصل به صورت قرضی به فنرباغچه رفته بود اما در نیم فصل به خواست کونته راهی اینتر شد تا در سن سیرو بازی کند.بازیکن نیجریه ای فقط سه بازی در لیگ ایتالیا، دو بازی در جام حذفی ایتالیا و دو بازی در لیگ ایتالیا داشته که در اکثر آنها نیمکت نشین بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала