Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گراوینا: "تصویب پروتکل گامی به سوی از سرگیری سری A است"

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) ابراز خرسندی کرد که از آغاز کار تیم‌ها برای شروع تمرینات اجازه دریافت کرده و آن را "اقدامی تعیین کننده" برای بازگشت سری آ در اواسط سال می داند.

به گزارش اسپوتنیک، گراوینا رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در تازه ترین صحبت‌هایش اظهار داشت: "تصویب پروتکل بهداشت در تمرینات گروهی اقدامی تعیین کننده در مسیر از سرگیری فوتبال در ایتالیا است."

رئیس فدراسیون که همیشه در خواست خود برای از سرگیری باقی‌مانده فصل 2019-2020 سری A که از 9 مارچ به خاطر کروناویروس متوقف شده ثابت قدم بوده و با تشکری از دولت برای قبول پروتکل که به نظر او تضمین امنیت کامل بازیکنان فوتبال می‌باشد، اظهار داشت: "آرزو می‌کنم کار مهم کمیسیون پزشکی علمی FIGC  متشکل از متخصصان بزرگی را که با فداکاری کار کرده‌اند مورد تأکید قرار دهم. هدف از پروتکل این است که از سلامتی همه محافظت کنیم، اجازه دهیم حداقل فوتبال حرفه‌ای بتواند تحت شرایط امنیت بهتر از سر گرفته شود."

گراوینا پیش از این نیز به کمیسیون علمی پزشکی دستور داده بود تا بر اساس پروتکل بهداشتی جدید برای از سرگیری رقابت‌های فوتبال که می‌تواند در تاریخ 14 جون برگزار شود، کار نماید.

در همین حال وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا روز 28 ماه می با پائولو دال پینو رئیس لیگ سری آ  جلسه‌ای را خواستار شد تا تاریخ تصمیم‌گیری در مورد "آیا و کَی" مسابقات لیگ را نهایی سازد.

این رقابت ها در تاریخ 9 مارچ متوقف شد و یوونتوس هم اکنون با یک امتیاز بهتر نسبت به لاتزیو صدرنشین است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала