Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان من‌یونایتد به تمرین برگشتند

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVManchester United Banner
Manchester United Banner  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان منچستریونایتد برای از سرگیری اولین جلسه تمرینی شان به کارینگتون رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان و کارمندان منچستریونایتد برای اولین جلسه تمرینی پس از دو ماه به مجموعه تمرینی کارینگتون برگشتند.

آنخل گومز، فرد، اسکات مک تومنای، تاهیت چونگ، میسون گرین وود، هری مگوایر، نمانیا ماتیچ، فیل جونز و دستیار سرمربی مایک فلان از نخستین ورودی‌ها صبح روز چهارشنبه به تمرین بودند.

بازیکنان یونایتد برای اولین جلسه تمرینی در گروه‌های کوچک آماده شده و باید ساعت 10 صبح و 4 بعد از ظهر حضور یابند در حالی‌که من‌یونایتد آخرین بار در 13 مارچ در کارینگتون تمرین کرده بود.

باشگاه‌های لیگ برتر به اتفاق آرا رای دادند تا بازیکنان این هفته به تمرین خود برگردند و لوک شاو که در این ماه با دانیل جیمز در یک پارک در حال تمرین بود گفت: بازیکنان هیجان زده هستند که به حالت عادی باز می‌گردند."

شاو افزود: "حدود یک هفته است این احتمال وجود دارد اما یونایتد مجبور شده آن را به امن‌ترین محیط ممکن برای همه بازیکنان و کارکنان تبدیل کند."

وی ادامه داد: "ما هنوز از فاصله اجتماعی استفاده می‌کنیم وقتی به خانه می‌آییم به وسایل تمرین و حمام مان می‌رسیم. قوانین باید واقعاً دقیق باشند اما ما احتیاط خواهیم کرد تا مطمئن شویم که همه چیز مانند گذشته به آرامی و با خیال راحت ممکن است. فکر می‌کنم همه ما مصمم هستیم که کارها را به درستی انجام دهیم زیرا همه ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به یک زمین مناسب برگردیم. دویدن در پارک خوب است اما بدیهی است که ایده آل باشد."

شاو در ادامه تصریح نمود: "ما باید کار خود را انجام دهیم، تناسب داشته باشیم و خوب خواهد بود که در اطراف افراد مختلف باشیم و بچه‌ها را کمی طولانی‌تر ببینیم. این یک گام عظیم است که بتوانیم در همان زمین تمرین مانند یکدیگر قرار بگیریم."

بازیکنان یونایتد برای رسیدن به آزمایشگاه کوید 19 روزهای یکشنبه به کارینگتون اعزام شدند. بازیکنان از تماس در تمرین ممنوع هستند و باید فاصله اجتماعی را حفظ کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала