Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر مصدوم نمی‌شدم، به بارسا می‌پیوستم

© REUTERS / Jon NazcaSoccer Football - Champions League Round of 16 First Leg - Sevilla vs Manchester United - Ramon Sanchez Pizjuan, Seville, Spain - February 21, 2018 Manchester United's David De Gea makes a save from Sevilla’s Luis Muriel
Soccer Football - Champions League Round of 16 First Leg - Sevilla vs Manchester United - Ramon Sanchez Pizjuan, Seville, Spain - February 21, 2018 Manchester United's David De Gea makes a save from Sevilla’s Luis Muriel  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چیمی آویلا مهاجم باشگاه اوساسونا مدعی شد که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشته است و مصدومیت سبب به هم خوردن این انتقال شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا چند ماه قبل و پس از آن‌که عثمان دمبله مصدوم شد و فصل را از دست داد، مجبور به جذب مهاجم به صورت اضطراری از تیم‌های لالیگا شد.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امیدواری گرت بیل برای بازی مقابل اوساسونا

این باشگاه در آن زمان گزینه‌های زیادی داشت اما مارتین برایتویت را از لگانس به خدمت گرفت و این مهاجم دنمارکی درخشش خوبی در بازی‌هایی‌که به میدان رفته، داشته است.

چیمی آویلا مهاجم اوساسونا، حالا مدعی است که قبل از برایتویت، او با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده بود اما مصدوم شد و این انتقال صورت نگرفت.

او به فاکس اسپورت گفت:" خیلی به توافق با بارسلونا نزدیک بودم و قرار بود راهی این تیم شوم اما مصدوم شدم و همه چیز برهم خورد. برای این انتقال خیلی هیجانی بودم و دوست داشتم در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان توپ بزنم. حالا به باشگاه اوساسونا متعهدم هستم زیرا آن‌ها به من پول می‌دهند و دخترم از آن غذا می‌خورد".

این در حالی‌ست که پس از توقف دو ماهه لالیگا، بازیکنان مصدوم بارسا بهبود یافته اند و به نظر می‌رسد که برایتویت هم شانسی برای حضور در ترکیب بارسا نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала