Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو دست‌نیافتنی است؛ مسی، کریستیانو و نیمار نمی‌توانند به سطح او برسند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو نازاریو Russia World Cup France - Argentina
رونالدو نازاریو  Russia World Cup France - Argentina - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرتو کارلوس اعتقاد دارد رونالدو نازاریو در تاریخ فوتبال بی همتاست و حتی امثال لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار هم نمی توانند به سطح او برسند.

به گزارش اسپوتنیک، روبرتو کارلوس به تمجید از درخشش رونالدوی برزیلی پرداخت و مدعی شد که وی اصلا قابل مقایسه با مسی، کریستیانو و نیمار نیست.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ستایش رونالدو از مسی؛ رقابت خوبی میان ما وجود دارد
کارلوس در صحبت با سایت «گل» در این خصوص اظهار داشت:«رونالدو در تمرینات بی‌نظیر بود. مانند او دیگر زاده نمی‌شود. نه مسی، نه رونالدو و نه نیمار هم مثل او نمی‌شوند. رونالدو بی‌همتا بود! فکر می‌کنم در نسل ما، گلزنی کار سخت‌تری نسب به این روزها بود زیرا بازی‌ها فیزیکی‌تر بود و مهاجمان کمتر در امان بودند اما رونالدو چیز دیگری بود و می‌توانست همه‌کاری انجام دهد.»
کارلوس در ادامه صحبت‌هایش گفت:«زمانی که قرار بود به رئال مادرید بپیوندد می‌دانستم چه بازیکنی می‌آید اما بقیه نمی‌دانستند. او مردم را شگفت زده کرد و من به خاطر دارم 80 هزار نفر به خاطر این مسله خوشحال بودند. دوران خوبی در باشگاه داشتیم. تعدادی از افراد خوب دور هم جمع شده بودیم و جوی فوق‌العاده تشکیل دادیم. همه ما دوستان خوبی بودیم و هم‌اکنون هم با هم دوست هستیم.»
او در پایان صحبت‌هایش همچنان در این خصوص بیان داشت:«فرهنگ حاکم بر باشگاه آن‌قدر بزرگ و فوق‌العاده بود که به ما اجازه می‌داد با بازیکنانی بی‌نظیر قرارداد امضا کنیم. همه در رختکن اسپانیایی حرف می‌زدند و تنها کسی که بیشتر از اسپانیایی، پرتگالی حرف می‌زد بکهام بود زیرا خانه من را ترک نمی‌کرد! او به من و رونالدو نزدیک بود و پرتگالی‌اش بهتر از اسپانیایی‌اش بود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала