نیویورک پست: رهبر کوریای شمالی در ویلای باشکوه‌اش زندگی می‌کند

© REUTERS / KCNAنیویورک پست: رهبر کوریای شمالی ویلای باشکوه‌اش زندگی می کند
نیویورک پست: رهبر کوریای شمالی ویلای باشکوه‌اش زندگی می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی پس از غیبت دوباره در ویلای خود در سواحل خلیج شرقی کوریای شمالی زندگی می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک پست، کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی پس از ناپدیدن شدن دوباره، در ویلای خود در سواحل خلیج شرقی کوریا در آب‌های دریا جاپان در منطقه تفریحی ساحلی شهر ونسان در ولایت کانگوون حضور دارد.

بربنیاد این گزارش، در دو هفته اخیر چندین قایق تفریحی در نزدیکی این محل مشاهده شده است، یکی از کشتی‌های بر اساس تصاویر ماهواره ای در نزدیکی ویلای کیم جونگ ایستاده است. بر همین اساس ممکن رهبر کوریای شمالی در حال حاضر در محل اقامت ساحلی خود باشد و یا به زودی به آنجا خواهد رسید.

غیبت دوباره رهبر کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
غیبت دوباره رهبر کوریای شمالی

این گزارش می افزاید که برخی از رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی بدین باور اند که رهبر کوریای شمالی ممکن است مکان زندگی اش را، شهر ونسان را ترک نکرده و در مراسم افتتاحیه کارخانه کود نیز حضور نداشته است.

در تاریخ 2 ماه می فیلم از مراسم افتتاحیه کارخانه کود در شبکه های اجتماعی ظاهر شد. بر خلاف شایعات در مورد  بیماری او، او در این ویدیو سالم به نظر می‌رسید.

رهبر کوریای شمالی همچنان 15 آپریل در تولد پدر بزرگ اش بنیانگذار کوریای جنوبی "کیم ایل سونگ" نیز حضور نداشت، دلیل غیبت وی، مریضی و شایعاتی در باره مرگ احتمالی اش گفته شده بود. فرض بر این بود که رهبر کوریای شمالی دیگر نمی تواند به تنهای بایستد، به طور عادی قدم بردارد و یا در "حالت خوابیده" قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала