Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم انتقال لاوتارو به نیوکمپ بارسا پلان B دارد

© Sputnik / Wladimir AstapkowitschDer jetzige Besitzer des Stadions – die RasenBallsport Leipzig e. V., kurz RB Leipzig – stieg von der Regionalliga Sachsen auf Platz drei in der Bundesliga auf. Der Club nimmt auch an europäischen Pokalturnieren teil.
Der jetzige Besitzer des Stadions – die RasenBallsport Leipzig e. V., kurz RB Leipzig – stieg von der Regionalliga Sachsen auf Platz drei in der Bundesliga auf. Der Club nimmt auch an europäischen Pokalturnieren teil. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت عدم توفیق بارسلونا برای جذب لاوتارو این باشگاه پلان B دارد که طی آن ستاره‌ی از آلمان به نیوکمپ خواهد آمد.

به گزارش اسپوتنیک، گزینه شماره یک و انکار ناپذیر بارسا برای تقویت خط حمله لاوتارو مارتینز است. باشگاه کاتالان در حال مذاکره با اینتر است اما این توافق هنوز به دست نیامده و با آنکه بارسا اعتماد دارد که این انتقال را نهایی سازد ولی آنها موظف هستند که یک پلان B را نیز در نظر  داشته باشند همانطور که تابستان گذشته با نیمار اتفاق افتاد و در پایان هیچ توافقی صورت نگرفت.

گازتادلو اسپورت اطمینان می‌دهد که بارسا شرایط تیمو ورنر را هم بررسی کرده و در صورت عدم انتقال لاوتارو مارتینز عملیات انتقال ورنر را روی دست گرفته خواهد گرفت.

تیمو ورنر مهاجم لایپزیگ 24 سال سن دارد و بندخرید پایین‌تری نسبت به لاتارو مارتینز دارد.

ارزش این بازیکن در ترانسفرمارکیت دقیقاً برابر با مرد آرجانتینی 64 میلیون است اگرچه اینتر تقاضای 111 میلیون را شرط فروش بازیکن قرار داده، قیمتی که با ورنر حاصل نمی‌شود و خرید این بازیکن می‌تواند به 60 میلیون یورو برسد.

در این فصل ورنر تاکنون در 36 بازی که به میدان رفته 27 گل زده و 12 پاس گل داده است. برخی از رکوردهای باشکوهش باعث شده او در رادار رئال مادرید و لیورپول نیز قرار داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала