Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله به غیر از بارسا فکر نمی‌کند

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از نام‌های که در بازار نقل و انتقالات مطرح می‌باشد عثمان دمبله است اما او نمی‌خواهد این باشگاه را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، در بازار نقل و انتقالات آینده فروش یا خرید فوتبالیست‌ها با کاهش هزینه‌ها در عملیات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

در بارسلونا یکی از نام‌هایی که معمولاً هنگام صحبت در مورد مبادلات یا خروج‌های احتمالی ظاهر می‌شود عثمان دمبله است. مصدومیت‌هایی که از بدو ورود وی به وجود آمده باعث می‌شود همه فکر کنند فُرصت او در بارسا به پایان رسیده اما چیزی از واقعیت فراتر نیست. موندو دیپورتیو گزارش داده كه هم این بازیکن و هم باشگاه به خصوص كیكه سیتین سرمربی تیم در مورد جدایی او فکر نمی‌کنند.

رسانه ورزشی "بی‌تین اسپورت" گزارش داد، طبق اطلاعاتی که مُهاجم فرانسوی توانست به آن دسترسی داشته باشد به هیچ وجه تصور ترک بارسلونا را ندارد. این نشریه توضیح می‌دهد که این فوتبالیست روی بهبودی خود متمرکز است و او اطمینان دارد که وقتی مصدومیت وی رفع شود او می‌تواند برگردد و سطح بزرگی که در بوروسیا دورتموند به او داد را ارائه دهد و او وقتی بزرگترین انتقال شایسته اروپا بود توسط بارسا خریداری شد.

جشن تولد ویژه

این مُهاجم امروز جمعه 23 ساله می‌شود و او جشن تولد خود را با روشی خاص و غیر منتظره انجام می‌دهد. باشگاه بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی "مونتاژ گرافیکی" را به وی اختصاص داد تا سالگرد او را تبریک بگوید. این باشگاه از هواداران خود دعوت کرده تا پیام های تبریک خود را به مهاجم فرانسوی ارسال کنند.

 

عثمان دمبله در حال بهبودی از مصدومیت جدیدی است که وی با پیش بینی اولیه 5 ماه از میادین دور شد. در یک سناریوی خوش بینانه او می‌تواند در موقعیتی قرار بگیرد (وقتی که آن پنج ماه از مصدومیتش تمام شود) و در آخرین روزهای لیگ اگر در اواخر ماه جولای به پایان برسد و همچنین برای دور دوم لیگ قهرمانان اروپا، بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала