افشای طرح کلاهبرداری شرکت کنندگان برنامه «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟»

© Photo / Facebook / Who Wants To Be A Millionaire?افشای طرح کلاهبرداری شرکت کنندگان برنامه «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟»
افشای طرح کلاهبرداری شرکت کنندگان برنامه «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت کننده برنامه های تلویزیونی طرح کلاهبرداری شرکت کنندگان در برنامه «چه کسی می خواهد میلیون شود؟» را افشا کرد.
نماینده فیلیپین در نمایش لباس های ملی در کنکور زیبایی ملکه شایسته جهان - 2018 - اسپوتنیک افغانستان
داستان دخترک گدا که ناگهان میلیونر شد+عکسها

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میرور، مارک لبتت یک شهروند بریتانیایی که در چندین برنامه تلویزیونی «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟» از طریق تیلیفون شرکت کرده است، درباره کلاهبرداری شرکت کنندگان برنامه تلویزیونی «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟» روشنی انداخته و گفت، که شرکت کنندگان از دوستان شان در تالار کمک می گیرند.

لبتت گفت، که افرادی را می شناسد که بسیار ماهران فریب می دهند.

به گفته وی، شرکت کنندگان برنامه تلویزیونی «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟» با حیله گری و همدستی با دوستان شان جایی را پشت سر گرداننده برنامه می گرفتند تا گرداننده او را نبیند و اما شرکت کننده ببیند و با کمک او پاسخ ها را پیدا کند.

در همین حال، لبتت حاضر به افشای کسانی نشد که از این روش استفاده کرده و به چه میزانی پول را از طریق کلاهبرداری بدست آورده اند. وی همچنین از چارلز اینگرام انگلیسی که در سال 2001 یک میلیون پوند را بدست آورد، انتقاد کرد، اما پس از آن او محکوم به تقلب شد.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 14 ماه آخرین قسمت از برنامه «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟» اندرو تاونسلی شرکت کرده بود، که اگرچه آخرین پاسخ را دست گفت، اما یک میلیون را به دست نیاورد. این مرد از پاسخ خود مطمین نبود و بنابراین تصمیم گرفت که پول را بگیرد و در دور نهایی شرکت نکند. با این حال، پاسخ او در دور اخیر درست بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала