اختصاص شفاخانه 200 بستر محمد علی جناح برای بیماران کرونا در کابل

© Sputnik / SPUTNIK/JAKشفاخانه علی جناج
شفاخانه علی جناج - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ظرفیت پذیرش مریضان مبتلا به ویروس کووید -19 در شفاخانه افغان جاپان تکمیل و شفاخانه 200 بستر محمد علی جناح در غرب شهر آمادۀ پذیرش بیماران می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، با افزایش کیفیت و ظرفیت خدمات در شفاخانۀ افغان – جاپان که برای مبتلایان به ویروس کووید -19 اختصاص یافته است و بهبود سطح اعتماد مردم به خدمات در این شفاخانه، مراجعین به این شفاخانه افزایش یافته است و از دیشب بدینسو ظرفیت بستر های این شفاخانه تکمیل گردیده است.

رئیس صحت عامه هرات از کاهش کاهش شیوع بیماری کرونا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
رئیس صحت عامه هرات از کاهش شیوع بیماری کرونا خبر داد

وزارت صحت‌عامه افغانستان با توجه به افزایش موارد مشکوک و مثبت در شهر کابل، مراکز تجرید و تداوی دیگری را به منظور پذیرش افراد مشکوک و در صورت مبتلا بودن به ویروس کووید -19، در ولایت کابل اختصاص داده است، که از این میان شفاخانه 200 بستر محمد علی جناح برای واقعات متوسط شدید و تجریدگاه قصر دارالامان به منظور پذیرش واقعات متوسط خفیف در نظر گرفته شده است.
از این به بعد همشهریان عزیز شهر کابل می‌توانند در صورت مشاهده اعراض و علایم ابتلا به ویروس کووید -19، بیماران شان را به مرکز تجرید و تداوی محمد علی جناح واقع در دشت برچی که یکی از مجهزترین ICU های مجهز در سطح کشور را دارا می‌باشد و مرکز تجرید و اختصاصی قصر دارالامان ، انتقال دهند.
وزارت صحت‌عامه افغانستان با اظهار سپاس از اعتماد مردم ، از تمام هموطنان عزیز صمیمانه متمنی است تا با همکاری و مبارزه مشترک بر علیه این‌ پدیده نو ظهور شانه به شانه در کنار طبیبان شان ایستاده، و با تقدیر از کار کرد های شبانه روزی و عرق ریزی طبیبان شان، اعتماد به نفس بیشتری به این قهرمانان ببخشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала