پذیرش درخواست‌ برای جایزه بین المللی خالد الخطیب، برای خبرنگاران نظامی آغاز شد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پذیرش درخواست‌ برای جایزه بین المللی خالد الخطیب برای خبرنگاران نظامی آغاز شد
پذیرش درخواست‌ برای جایزه بین المللی خالد الخطیب برای خبرنگاران نظامی آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه تلویزیونی راشا تودی از آغاز ثبت نام شرکت کنندگان جایزه بین المللی خالد الخطيب خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی راشا تودی پذیرش درخواست برای اشتراک در «Khaled Alkhateb Memorial Award» ججوایز سالانه بین‌المللی که به خبرنگاران به ‌خاطر بهترین کارها از ساحات درگیری، را آغاز کرده است.جایزه به یادبود از خالد الخطیب، خبرنگاری که با "RT Arabic" همکاری می‌کرد و در سوریه کشته شد، اهدا می‌شود. در سال 2020 این برنامه برای دومین بار برگزار می‌شود.

جایزه بین المللی اسپوتنیک به مناسبت یادبود از خالد الخطیب - اسپوتنیک افغانستان
جایزه بین المللی اسپوتنیک به مناسبت یادبود از خالد الخطیب

جایزه در سه بخش "بهترین کار از ساحه درگیری: ویدیوی طولانی"، بهترین کار از ساحه درگیری: ویدیوی کوتاه"، "بهترین کار از ساحه درگیری: متن"، اهدا می‌شود.
در نخستین سال برگزاری این برنامه، کارهای خبرنگاران در ده زبان از بیش از 20 کشور، شرکت ورزید.
 برندگان سومین جایزه سالانه «Khaled Alkhateb Memorial Awards» به تاریخ 30جولای — در سالروز مرگ خبرنگار 25ساله، خالد الخطیب اعلام خواهند شد.

خالد الخطیب در حمله راکتی شبه نظامیان در سال 2017 در ولایت حمص سوریه کشته شد. گزارشات حاوی جنگ های نیروهای دولتی سوریه با تروریست‌ها بود. در سال 2018، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، فرمانی را در مورد اعطای مدال " شجاعت" پس از مرگ به خالد الخطیب امضا کرد. این مدال در نخستین مراسم اهدای جایزه «Khaled Alkhateb Memorial Awards» به خانواده اش ارائه شد. 

درخواست برای اشتراک در برنامه اهدای جوایز را می توانید در سایت https://award.rt.com مراجعه کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала