Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی اگر برگردد، شهر به یک دیوانه‌خانه تبدیل می‌شود

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон
Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئو مسی بار ها گفته است که مایل به بازگشت به آرژانتین و بازی برای نیواولد بویز تیم دوران کودکی خود است.

به گزارش اسپوتنیک، مکس بیانکوچی پسر کاکای فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا می گوید بازگشت این بازیکن در پایان دوران ورزشی‌اش به این کشور پیچیده به نظر می‌رسد. البته مسی همیشه گفته که دوست دارد به نیوول اولد بویز، جایی که او ابتدا و قبل از انتقال به بارسا در نوجوانی در آن مشغول به بازی کردن بوده بازگردد، اما باید دید چقدر رخ دادن این اتفاق عملی خواهد بود.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ستایش رونالدو از مسی؛ رقابت خوبی میان ما وجود دارد
بیانکوچی، پسر کاکای مسی دلیل اصلی اتفاق نیوفتادن این موضوع را طی مصاحبه ای شرح داده است. او در این خصوص گفت:«تصور کنید اگر مسی در آرژانتین بازی می کرد، آنهم در شرایطی که بچه ها مجبور به رفتن به مدرسه هستند شهر به یک دیوانه خانه تبدیل می‌شود. لئو عشق زیادی به آرجنتین دارد مردم هرگز این موضوع را نمیفهمند. اگر این نا امنی‌ها نبود بدون شک او در آرجنتین بازی میکرد این تنها جیزی است که مانع بازگشت او به کشورش شده است.»
مکس همچنین در مورد خاطرات دوران کودکی در لئو گفت:«لیونل با ما بازی کرد. ما بزرگتر از او بودیم و دوستانم می گفتند نگذارید او بازی کند، زیرا ما قصد داریم او را بکشیم. لیونل مسی هشت یا نه ساله بود و من هر شنبه هر روز زودتر از خواب بلند می شدم تا با او بازی کنم. لیونل مسی بازی فوق العاده ای انجام می داد و من نمی توانستم به او باور نداشته باشم

گفتنی است که آرجنتین و برازیل درباره فوتبال‌ها کاملا جدی هستند و اگر مسابقات مهمی در سطح این کشور ها برگزار شود بار ها موحب اغتشاشات زیادی شده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала