Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر به یک شرط در ماه جون شروع می‌شود

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت انگلستان در صورت تضمین ایمنی، بازگشت لیگ برتر را در ماه جون تأیید خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزرای دولت انگلستان راه را برای شروع فعالیت لیگ برتر در ماه جون روشن کرده‌اند اما تنها درصورتی که مسئولان بتوانند امنیت بازیکنان، مربیان و کارمندان را تضمین کنند.

تمام فوتبال در انگلستان به دلیل بیماری همه گیر که تاکنون جان بیش از 31 هزار نفر در این کشور را گرفته از 13 مارچ به تعویق افتاده است.

با این حال پس از یک دور جلسات با الیور داودن وزیر امور خارجه‌ی دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش مقامات فوتبال اکنون می‌توانند برنامه‌هایی را برای شروع مجدد پروژه به پیش ببرند.

داودن گفت: "جلسه مثبت امروز من كه با مسئولان فوتبال برگزار كردم برنامه‌هایی را برای از سرگیری بازی حرفه‌ای در انگلستان پیش بینی كرد. همه ما توافق کردیم که فقط در صورت ایمن بودن این کار پیش خواهیم رفت و اولویت سلامت و رفاه بازیکنان، مربیان و کارکنان است."

او افزود: "دولت درهای جون را باز می‌کند تا فوتبال رقابتی با خیال راحت برگردد. این باید شامل گسترش دسترسی طرفداران به تماشای پوشش زنده و اطمینان از تأمین مالی از سرگیری بازی از خانواده گسترده فوتبال حمایت کند."

داودن تصریح نمود: "اکنون وظیفه مسئولان فوتبال است که جزئیات برنامه‌های خود را به توافق برسند و نهایی کنند. دولت و کارشناسان پزشکی ما پیش از هر تصمیم نهایی که این برنامه‌ها را عملی سازد به ارائه راهنمایی و پشتیبانی از بازی ادامه خواهند داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала