واکنش تند عطامحمد نور در واکنش به حمله خونین امروز کابل

© Sputnik / Tariq Azimعطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت
عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس اجرایی جمعیت اسلامی در واکنش به حمله خونین صبح روز سه‌شنبه (۲۳ ثور) بر شفاخانه‌ای در کابل و نماز جنازه در ننگرهار، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، رییس اجرایی جمعیت اسلامی در واکنش به حمله خونین صبح روز سه‌شنبه (۲۳ ثور) بر شفاخانه‌ای در کابل و نماز جنازه در ننگرهار، می‌گوید که توسل به خشونت و حمله بالای اماکن عمومی نهایت وحشیگیری شورشیان را به نمایش می‌گذارد و با روند صلح نیز در تناقض قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دید، عطامحمد نور در واکنش به حمله خوینن صبح امروز بر شفاخانه‌ای در کابل و مراسم نماز جنازه در ننگرهار، ضمن ابراز غمشریکی با قربانیان این رویدادها، آن را وحشیانه خوانده و تاکید می‌کند که توسل به خشونت با روند صلح تناقض دارد.

بیش از ده ها کودک بی مادر حمله امروز کابل در درمانگاه اتاترک نیاز به شیر دارند - اسپوتنیک افغانستان
بیش از ده ها کودک بی مادر حمله امروز کابل در درمانگاه اتاترک نیاز به شیر دارند

آقای نور: «توسل به خشونت، حمله بالای اماكن عمومی نهايت وحشيگرى شورشيان را به نمايش گذاشته و از آنطرف هم‌زمان با تداوم مذاکرات صلح در تناقض قرار دارد و هیچ سنخیتی بین این دو رویکرد وجود ندارد».

رییس اجرایی جمعیت اسلامی ضمن تقبیح این حملات تروریستی، گفته: درحالیکه عوامل این رویدادها را به شدت نکوهش می‌کنم. خود را در غم هموطنان عزیزم شریک می‌دانم. برای شهیدان بهشت برین، به مجروحان شفای عاجل و به خانواده‌های قربانیان صبر و شکیبایی می‌خواهم.

حمله تروریستی بر شفاخانه‌ای‌ در غرب شهر کابل و مراسم نماز جنازه در ولایت ننگرهار، به شمول کودکان ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала