Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت با سرعت متفاوت؛ تیم‌های سری‌آ به انجام تمرینات گروهی نزدیک شدند

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اعلام وزیر ورزش ایتالیا، تمرینات گروهی تیم‌‌های فوتبال این کشور در آستانه شروع مجدد قرار گرفت و احتمال از سرگرفته شدن مسابقات هم قوت گرفت.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از «اسکای اسپورت»، باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های سری‌آ می‌توانند از 28 ماه ثور تمرینات گروهی خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر بگیرند. برخی از تیم‌های ایتالیایی در حال حاضر تمرینات خود را به صورت انفرادی برگزار می‌کنند.

Пустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
باید قید شروع سری‌آ را زد؛ 3 میلانی هم کرونا دارند

مجوز آغاز تمرینات فردی ورزشکاران حرفه‌ای شاغل در ایتالیا در هفته گذشته صادر شد و با تأیید نهایی پروتکل‌ پزشکی، تمرینات گروهی آنها نیز به زودی از سر گرفته می‌شود. وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا روز گذشته در بیانیه‌ای مشترک با یکی دیگر از وزرای دولت این کشور، اعلام کرد که پروتکل پزشکی مربوط به آغاز تمرینات گروهی تقریباً کامل است و با اصلاح یکی دو مورد جزیی، این پروتکل به تیم‌ها ابلاغ خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که تیم‌های سری‌آ از دوشنبه هفته آینده می‌توانند تمرینات گروهی‌شان را هم از سر بگیرند که این نشانه‌ای بزرگ از محتمل‌تر شدن از سرگیری مسابقات ورزشی در ایتالیا در آینده‌ای نزدیک است. با اصلاح پروتکل پزشکی ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به دولت این کشور، مجوز رسمی از سرگیری تمرینات گروهی تیم‌ها صادر خواهد شد.

گفتنی‌ست که لیگ ایتالیا از 9 ماه حوت سال گذشته لغو شد و درحال حاضر یوونتوس با 63 امتیاز در صدر جدول است و لاتزیو با 62 دوم و اینتر با 54 امتیاز سوم است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала