نگرانی ترامپ به خاطر باختن انتخابات در پاییز به خاطر گسترش ویروس کرونا

© REUTERS / Carlos Barriaنگرانی ترامپ به خاطر باختن انتخابات در پاییز به خاطر گسترش ویروس کرونا
نگرانی ترامپ به خاطر باختن انتخابات در پاییز به خاطر گسترش ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا نگران است، که گسترش ویروس کرونا در پاییز مانع پیروزی وی در انتخابات شود.
درگیری لفظی ترامپ و بوش در توییتر  - اسپوتنیک افغانستان
درگیری لفظی ترامپ و بوش در توییتر

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست با استناد به مشاوران رهبر امریكا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور امریكا نگران این است كه گسترش احتمالی ویروس کرونا در پاییز می تواند مانع انتخاب دوباره وی شود.

به گفته مشاوران، ترامپ اکنون با کاهش محبوبیت خود «خشمگین و حیرت زده شده» است.

این روزنامه به استناد از مشاوران رئیس جمهور امریکا می نویسد،: "در مکالمات خصوصی، او سعی کرد درک کند که چگونه سرنوشت او به طرز چشمگیری تغییر کرده است: از این اعتقاد که در مسیر انتخاب مجدد قرار گرفته است، تا این واقعیت که وی در تقریباً همه نظرسنجی ها  از جمله داخلی، به یک کاندیدای احتمالی دموکرات، جو بیدن معاون رئیس جمهور پیشین از دست داده است".

بر اساس بیشتر نظر سنجی ها، در ماه اپریل بایدن به طور متوسط ​​6٪ (48٪ در مقابل 42٪) از ترامپ پیشی گرفته است، که به طور تقریبی نشان می دهد که شرکت کنندگان تمایل بیشتری به دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان دارند.

واشنگتن پست نوشت: ترامپ می خواهد کارزار طرفدارانش را به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی در ماه جون از سر بگیرد و تیم وی بحث و گفتگو درباره احتمال سازماندهی آنها را شروع کرده است.

این روزنامه امریکایی در پایان نوشت، برخی از نامزد‌هایی که منصبی در دولت امریکا ندارند، به خصوص نامزدهای دموکرات، در مبارزات انتخاباتی خود تلاش کرده‌اند که از اخبار مربوط به بیماری کرونا بهره ببرند. اما برخی جمهوری‌خواهان بر این باور هستند که اقتصاد در حال فروپاشی امریکا سر‌نوشت سناتور‌هایی که در حال حاضر تصدی سنا را در اختیار دارند، در نوامبر تعیین خواهد کرد.

یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری و همچنین هر دو مجلس کنگره امریکا به تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود. جمهوری خواهان ترامپ را برای دومین دوره نامزد می کنند و دموکرات ها به احتمال زیاد باید

انتخابات ریاست جمهوری و همچنین در هر دو مجلس کنگره برای 3 نوامبر برگزار می شود. جمهوریخواهان باید ترامپ را برای دومین دوره نامزد كنند، تا جو بایدن نامزد دموکرات ها را شکست بدهند. کنگره های احزابی که در آن نامزدان معرفی می شوند، برای ماه اگوست برنامه ریزی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала