Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال باید در مورد راموس، کاسمیرو ... تصمیم بگیرد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد برخی بازیکنان کلیدی رئال مادرید چون راموس، کاسمیرو و مودریچ در 2021 خاتمه می‌یابد و باید رئال در مورد آنها تصمیم بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید باید در مورد آینده راموس، کاسمیرو، لوکاس، خامس و مودریچ تصمیم بگیرد که قراردادشان را در سال 2021 خاتمه می‌یابد.

این باشگاه می‌خواهد که ستاره برزیلی ادامه دهد در حالی که آینده بقیه از جمله کاپیتان تیم در هاله ابهام است.

Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
ردوندو: راموس باید در رئال باز نشسته شود

رئال وظایف بسیاری را قبل از پایان سال 2020 انجام خواهد داد. اصلی‌ترین آنها تمدید بازیکنانی است که قراردادشان در 2021 به پایان می‌رسد و در صورت تمدید روابط خود با باشگاه می‌توانند از جنوری 2021 با سایر باشگاه‌ها صحبت کنند. بازیکنانی که در جون سال آینده قرارداد شان به پایان می‌رسد سرخیو راموس، کاسمیرو، مودریچ، خامس رودریگز و لوکاس وازکز است.

از بین همه آنها اولویت مقامات سفیدپوست اطمینان از تداوم کار کاسمیرو تا سال 2023 است. مذاکرات از قبل آغاز شده اما همه‌گیری کروناویروس آن را متوقف کرد. در رئال مادرید با وجود این‌که هافبک برزیلی پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر دارد نسبت به تمدید یک قطعه کلیدی برای زیدان خوشبین است.

سرخیو راموس کاپیتان تیم یک مورد خاص است. مدافع مرکزی 34 ساله و نوسازی آن نشان می‌دهد که کار آسانی نخواهد بود. طبق معمول در این موارد مادرید برای یک فصل به او پیشنهاد قرارداد می‌دهد و باید دید که آیا راموس آن را می پذیرد یا خیر. این بازیکن می‌گوید که می‌خواهد در باشگاه سفید بازنشسته شود و فراموش نمی‌کند که فصل گذشته چه اتفاقی افتاد وقتی این هافبک با پیشنهادی از فوتبال چین وارد شد که سرانجام نه تنها واقعیت پیدا نکرد بلکه راموس نیز برای تبلیغ عشق خود به رئال مادرید باید با رسانه‌ها صحبت کند.

مودریچ بازیکن دیگری است که قراردادش در 2021 به پایان می‌رسد. او را مادرید آزادی کامل می‌دهد، اگر می‌خواهد فصل بعدی ادامه دهد بی نقص و اگر نیست عزیمت وی را تسهیل می‌کند. آنچه که واضح به نظر می‌رسد که مودریچ فراتر از سال 2021 در مادرید ادامه نخواهد داد زیرا در سپتامبر آینده 35 ساله می‌شود.

آینده خامس رودریگز و لوکاس وازکز در هاله ابهام است. ستاره کلمبیایی این باشگاه را در تابستان ترک کرد ولی حالا پیشنهاداتی خاصی ندارد. آخرین نفر از اینتر میامی تیم بکهام بود که او را در تیمش می‌خواهد. از طرف دیگر لوكاس وازكز بازیکنی است كه به دلایلی زیر نظر زیدان بازی نمی‌كند اما باید دید آیا این برای تجدید او كافی است یا خیر. وی پیشنهادهایی برای ترک دارد اما بازیکن فکر نمی‌خواهد مادرید را ترک کند.

 

هفت مورد دیگر در سال 2022

وظایف رئال مادرید با این نوسازی‌ها به پایان نمی‌رسد زیرا برای سال 2022 تعداد بیشتری دارد. در تاریخ 30 جون همان سال بیل، مارسلو، ایسکو، واران، کارواخال، بنزما و ناچو قراردادهای شان را به پایان می‌رسد. در اصل به نظر می‌رسد که ایسکو، واران و کارواخال می‌توانند در تیم مدریدی ادامه دهند. رئال مادرید می‌خواهد در اسرع وقت از شر بیل خلاص شود اما کار آسانی نیست در حالی که مارسلو و ناچو آزادی انتخاب آینده خود را خواهند داشت که از طرف دیگر نشان دهنده این است که با برنابئو بسیار دور خواهد بود. در همین حال بنزما امسال 33 ساله می‌شود و باید استراتژی دنبال شده رئال با مهاجم فرانسوی را مشاهده کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала