Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو قیمت تریپیر را مشخص کرد

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup Belgium - England
 Russia World Cup Belgium - England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به علاقه تیم‌های لیگ برتری تیم فوتبال اتلتیکومادرید برای تریپیر قیمت تعیین کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های لیگ برتری که علاقمندِ بازگرداندن کیلیان تریپیر به انگلستان در تابستان امسال هستند باید مبلغ 20 میلیون پوند را به اتلتیکومادرید پرداخت کنند.

View this post on Instagram

Parabéns, mate! 😉 @renan_lodi

A post shared by Kieran Trippier (@ktrippier2) on

این بازیکن 29 ساله در تابستان گذشته به دلیل جلب رضایت تیم شمال لندنی به واندا متروپولیتانو منتقل شد در حالی که تیم لالیگایی 20 میلیون پوند بابت او می‌خواهد.

عملکرد قدرتمند تریپیر در اسپانیا توجه بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری به خود معطوف کرد و برخی از آنها در تابستان امسال قصد دارند پیشنهادات خود را برای وی ارائه دهند.

به نقل از "سان"  تریپیر به دنبال خانه جدید در شمال غربی بود و صحبت‌هایی درمورد این است که  "برنلی" باشگاه سابق وی علاقه دارد که او را به "تورف مور" برگرداند.

تریپیر بین سال‌های 2011 و 2015 در برنلی بازی کرد و در 185 بازی 6 گل به ثمر رساند و 37 پاس گل ارسال کرد.

با این حال برچسب قیمت 20 میلیون پوندی که توسط اتلتیکو تعیین شده می‌تواند یک مانع باشد زیرا برنلی مایل به پرداخت هزینه سنگین برای ستاره سابقش نیست.

تریپیر در اسپانیا ثابت کرده که می‌تواند برای یکی از تیم‌های لیگ برتری کاری انجام دهد و زمان بازی مداوم در لیگ برتر انگلستان ممکن است کاتالیزور بازگشت وی به انگلستان باشد.

درخشش ستاره 29 ساله در جام جهانی 2018 روسیه در تیم گرت ساوتگیت با ارسال گل در بازی نیمه نهایی مقابل کرواسیا این کشور او را بهتر معرفی نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала