Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شروع مجدد لالیگا از اواخر جوزا

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر La Liga
 La Liga - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر آگیره سرمربی لگانس مدعی شده که رقابت‌های لالیگا از اواخر ماه جوزا دوباره آغاز خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این‌که مشخص شد که از شنبه‌ی هفته آینده یعنی 16 می رقابت‌های فوتبال سطح اول آلمان بوندس‌لیگا آغاز خواهد شد، حالا یکی از سرمربیان لالیگایی از شروع دوباره این مسابقات در اواخر ماه جوزا خبر داد.

خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اخیراً گفته بود او و مسئولان فوتبال اسپانیا امیدوار هستند تا در ماه جون بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا را از سر بگیرند و در تابستان هم آن را به پایان برسانند.

خاویر آگیره، سرمربی مکسیکویی تیم فوتبال لگانس اما مدعی شده که اطلاعاتی از کانال‌های رسمی به دست آورده است که براساس آن روز دقیق از سرگیری بازی‌های باقیمانده فصل 20-2019 لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا و زمان اتمام این رقابت‌ها را می‌داند.

او در این باره گفت: ما تاریخ شروع لیگ را می‌‌دانیم. در تاریخ 20 جون (31 جوزا) ما لالیگا را آغاز خواهیم کرد و در عرض پنج هفته یعنی در تاریخ 26 جولای (5 اسد) آن را به پایان خواهیم برد. بازی‌ها در روزهای «شنبه - یکشنبه» و «چهارشنبه - پنجشنبه» برگزار خواهند شد.

آگیره افزود: سازمان لالیگا این موضوع را به اطلاع من رسانده است و به شخصه بابت از سرگیری مسابقات خوشحالم، چون ما تمرینات‌مان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما از فردا تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و خوشبختانه تست‌های کرونا را هم با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

باشگاه‌های اسپانیایی این هفته اجازه یافتند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گرفتن تست‌های لازم از بازیکنان و اعضای تیم‌های خود به تمرینات بازگردند.

View this post on Instagram

A post shared by Javier Aguirre Onaindía (@javieraguirrecoach) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала