شانزده تن در پیوند به همکاری با داعش و طالب دستگیر شدند+عکس

© Photo / وزارت دفاعشانزده تن در پیوند به همکاری با داعش و طالب دستگیر شدند+عکس
شانزده تن در پیوند به همکاری با داعش و طالب دستگیر شدند+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان اعلام کرده است که در عملیاتی که از سوی نیروهای امنیتی راه اندازی شد شانزده تن در پیوند به همکاری با گروه تروریستی داعش بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله افغانستان با نشر خبرنامه‌ای امروز پنجشنبه (7مه) اعلام کرده است که نیروهای امنیتی به تعداد شانزده تن را در پیوند به همکاری با گروه تروریستی داعش در ولایت‌های تخار و کنر بازداشت کرده اند.
در خبرنامه این وزارت آمده است که نیروهای ویژه پولیس ملی با به راه اندازی عملیات در مربوطات ولسوالی چوکی ولایت کنر 10 تن در پیند به همکاری با گروه داعش بازداشت گردیدند.
ازسویی هم وزارت داخله نیز گفته است که شش تن دیگر در پیوند به همکاری با گروه هراس افگنی طالب در نتیجه یک عملیات دیگر نیروهای ویژه پولیس افغانستان در مربوطات مرکز ولایت تخار بازداشت شدند.
گفته شده است که در جریان این عملیات ها از نزد این افراد یک میل سلاح، مقدار مهمات، وسایل ارتباطی و تبلیغاتی نیز بدست نیروهای امنیتی افتاده است.


یادآوری می‌کنیم که روزگذشته در عملیات هدفمند نیروهای قطعات خاص امنیت ملی در ساحات ولسوالی شکر دره ولایت کابل شماری از اعضای کلیدی داعش کشته شدند.
در اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی آمده است: نابودی هستۀ مشترک داعش و شبکۀ حقانی در ولایت کابل هستۀ مشترک داعش و شبکۀ حقانی توسط سه عملیات هدفمند نیروهای قطعات خاص امنیت ملی در ساحات ولسوالی شکر دره و ناحیه یازدهم شهر کابل از بین برده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала