Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: دادن تست کرونای بارسایی‌ها

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمرینات تیم های لالیگا به زودی آغاز می شود و بههمین خاطر بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا برای اضافه شدن به تمرینات این تیم تست کرونا دادند.

به گزارش اسپوتنیک،  تیم های لالیگا و سگوندا دیویژن اسپانیا از این هفته می توانند تمرینات انفرادی خود را آغاز کنند. به دنبال شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، نزدیک به دو ماه است که رقابت های لالیگا به حالت تعلیق درآمده است.

به نقل از مارکا؛ در همین راستا دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید از امروز چهارشنبه در کمپ تمرینی خود از بازیکنان تست کرونا می گیرند. پس از اطمینان از منفی بودن تست آنها، انتظار می رود تا روز یکشنبه، هر دو تیم تمرینات انفرادی خود را آغاز کنند. مسئولان لالیگا امیدوارند از اواخر خرداد رقابت ها پیگیری شود.

به همین منظور تمام بازیکنان بارسلونا به غیر از عثمان دمبله‌ی مصدوم، در بازه زمانی 6 صبح تا 9 تحت اختیار تیم پزشکی گرفتند.

 ابتدا ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، مارک آندره تراشتگن، فرِنکی دِ یونگ، کلمنت لنگله و سرجی روبرتو بودند که تست دادند و سپس دیگر بازیکنان به آنها ملحق شدند.

لیونل مسی و لوئیس سوارز هرچند با ماشین های جداگانه ولی همزمان به کمپ رسیدند. قرار است تا 48 ساعت آینده نتایج مشخص شوند و بازیکنانی که تست شان منفی شده، با دستور کادر فنی تمرینات را شروع خواهند کرد.

 در مورد زمان شروع تمرینات، کیکه ستین(سرمربی) تصمیم گیرنده خواهد بود و گفته می شود که از دوشنبه هفته بعد، تمرینات آغاز خواهد شد.

 از فردا نیز بازیکنان می توانند به صورت انفرادی تمرینات خود را در کمپ شروع کنند و برای این منظور، باشگاه زمین های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد تا فاصله گذاری نیز به دقت رعایت شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала