Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن با قرارداد 5 ساله سانه را می‌خواهد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر لروی سانه بازیکن منچسترسیتی Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017 среди молодежных сборных. Россия - Германия
لروی سانه  بازیکن منچسترسیتی Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017 среди молодежных сборных. Россия - Германия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

بایرن قرارداد 5 ساله با لروی سانه را قبول دارد و از 40 میلیون یورو با من‌سیتی صحبت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپورت بیلد آلمان گزارش کرد که بایرن‌مونیخ 40 میلیون یورو را به عنوان نقطه شروع برای مذاکره برای لروی سانه تعیین می‌کند. بایرن و سانه به طور کلی در مورد یک قرارداد 5 ساله توافق کردند.

طبق گزارش این روزنامه آلمانی، بایرن نه تنها با لروی سانه به توافق نرسیده بلکه مذاکره درمورد هزینه با منچسترسیتی را نیز آغاز نکرده است. طرف بوندس‌لیگا مبلغ 40 میلیون یورو را "واریز" کرده که به عنوان پایه‌ای برای این مذاکرات عمل خواهد کرد اما هدف آنها حفظ هزینه نهایی زیر 60 میلیون یورو است، تقریبا نیمی از چیزی که سیتی در تابستان گذشته وینگر را ارزیابی می‌کرد.

اگرچه برخی از افراد قابل درک است که رقم مورد نظر را بطور قابل توجهی پایین‌تر از آنچه که بازیکن آلمانی به طور عادی ارزش دارد می دانند، دو موضوع باید در نظر گرفته شود. اولا، فوتبال به دنبال پیامدهای مالی بحران کروتا ویروس با بازار نقل و انتقالات بسیار متفاوتی روبرو خواهد شد.

دوم، لروی سانه نه تنها با قرارداد خود با ورود به سال پایانی و به انتقال آزاد نزدیک می‌شود بلکه ممکن است این بازیکن پس از بازی نکردن در تیم دسته اول فوتبال از زمان مصدومیت ACL که در برابر لیورپول متحمل شده مقداری از دست داده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала