Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار رن به رئال؛ کاماوینگا فروشی نیست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لغو رقابت های لوشامپیونه و صعود تاریخی تیم فوتبال رن به لیگ قهرمانان مسئولان این تیم را واداشته تا پدیده پر مشتری شان را حفظ کنند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید به شدت وضعیت ادوارد کاماوینگا پدیده 17 ساله تیم فوتبال رن را زیر نظر دارد و از قرار معلوم میخواهد برای جذب او در تابستان آتی اقدام کند.

از سویی رن نیز با مختومه اعلام شدن لیگ فرانسه فرصت حضور در مرحله مقدماتی و پلی اف لیگ قهرمانان را پیدا کرده است و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه میتواند به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند.

رئال مادرید میخواهد با جذب این بازیکن جوان دیگر به فکر پوگبا نباشد و خود را برای چند سال در خط میانی بی غم کند.

با این حال نیكلاس هولوك رئیس جدید باشگاه رن در خصوص وضعیت تیمش و این بازیکن گفت: "اولویت ما این است که بتوانیم تیم را سالم نگه داریم. ما باید در بازار نقل و انتقالات باهوش باشیم تا بتوانیم برای حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان تیم را قوی نگه داریم.

اخیرا روزنامه آ اس گفته است که رئال با 50 میلیون یورو به دنبال جذب کاماوینگا خواهد بود و این بازیکن یکی از اهداف اصلی و مهم زیدان در تابستان خواهد بود.

کاماوینگای جوان تا تابستان 2022 با این تیم قرارداد دارد و به نظر میرسد حالا که رن شانس حضور در لیگ قهرمانان را پیدا کرده است، شرایط رئال برای جذب این بازیکن آسان نباشد.

کاماوینگا که اصالتا از کشور آنگولا است در رقابت های این فصل 25 بار پیراهن رن را بر تن کرده است و تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت نزدیک به 38 میلیون یورو است.

View this post on Instagram

A post shared by Eduardo Camavinga (@e.cama10) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала