Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند: رونالدو در هر بازی بهترین بودنش را ثابت می‌کند

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ هالند، مهاجم نروژی باشگاه دورتموند از رونالدو به عنوان الگوی خودش یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی باشگاه دورتموند، زمستان گذشته از سالزبورگ به این تیم پیوست و درخشش فوق‌العاده در ترکیب زنبورها داشته است.

Игроки ФК Ювентус Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
مخالفت رونالدو با بازگشت دیبالا به تمرینات یووه

این بازیکن در گفت‌وگو با ESPN، از رونالدو به عنوان الگویش یاد کرد و مدعی شد که او در هر بازی بهترین بودنش را ثابت می‌کند.

هالند گفت:« رونالدو در هر بازی با حرکاتش نشان می‌دهد که بهترین بازیکن جهان است. او به هدف و وظیفۀ خودش متعهد است، برای رسیدن به موفقیت تشنه است و تلاش می‌کند. من این خاصیت او را بسیار دوست دارم.»

هالند در ادامه به حرکت تمسخر آمیز بازیکنان پاریسن جرمن پس از حذف دورتموند در مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صحبت کرد و بیان داشت که به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد.

او گفت:« بازیکنان پاریسن جرمن به من کمک کردند تا حرکتم را به جهانیان نشان دهم. به لطف آن‌ها همه در مورد شادی پس از گولم صحبت می‌کنند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم که برای جهان شدن حرکتم کمک کردند.»

این در حالی‌ست که هالند شدیداً مورد توجه باشگاه‌های بزرگی اروپا قرار دارد و یوونتوس که رونالدو در آن توپ می‌زند، نیز از مشتریان هالند محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала