Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال بر می‌گردد، اما ورزش‌های دیگر چه؟

© Sputnik / Mazyar AsadiСоревнования по мотокроссу среди женщин в Тегеране
Соревнования по мотокроссу среди женщин в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر در ماه جون دوباره شروع می‌شود اما ورزش‌های دیگر چه زمانی برخواهد گشت؟

به گزارش اسپوتنیک، چه زمانی ورزش دوباره شروع می‌شود؟ در اینجا آخرین اطلاعات در مورد زمانی که هواداران می‌توانند شاهد برگشت فرمول1، بوکس، کریکت و دیگر رشته‌ها باشند را بررسی می‌کنیم.

فوتبال انگلستان

لیگ برتر این هفته مذاکرات بیشتری را برگزار خواهد کرد زیرا در ماه جون بازگشت پشت درهای بسته را هدف قرار می‌دهد اما از سرگیری فوتبال داخلی فقط با تصویب دولت صورت خواهد گرفت.

EFL می‌گوید اولویت از سرگیری فصل 2019-20 در اسرع وقت ممکن با در نظرداشت ایمن بودن و بر اساس راهنمایی‌های مقامات ذیربط بازگردند.

باشگاه‌های لیگ ملی رای موافق به پایان یافتن 2019/20 و لغو تمام بازی‌های باقی مانده را داده‌اند.

در اسکاتلند تمام 42 باشگاه SPFL به پیشنهادهایی برای پایان یافتن فصل زیر لیگ برتر رای داده‌اند.

SPFL در تاریخ 5 ماه می با وزیر ورزش اسکاتلند دیدار خواهد کرد تا درباره احتمال بازگشت مرحله به مرحله برای برخی از مسابقات و احتمال بازی در پشت درهای بسته گفتگو کند.

فوتبال اروپا

یوفا در حال بررسی پیشنهادهایی است که در آن بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 29 آگست با فینال لیگ اروپا سه روز قبل از آن (26 آگست) برگزار می‌شود.

اگر مقامات لیگ تأیید كنند بوندسلیگا آماده است در تاریخ 9 ماه می بازگردد.

در ایتالیا، تیم‌های ورزشی حرفه‌ای می‌توانند تمرین خود را در تاریخ 18 ماه می با سری A انجام دهند که احتمالاً در ماه جون از سرگرفته می‌شود.

در اسپانیا بازیکنان لالیگا برای بازگشت به تمرین از تاریخ 4 ماه می موافق اند اما تاریخ برگشت برای مسابقات مشخص نشده است.

لیگ پرتگال برنامه‌های موقت برای تکمیل فصل جاری را تا پایان ماه جولای در نظر گرفته اما فصول فعلی برای اریدیوژه در هالند و لیگ 1 در فرانسه از سر گرفته نمی‌شوند.

یورو 2020 به تعویق افتاد و اکنون قرار است در 11 جون 2021 آغاز شود.

فرمول 1

برنامه هایی برای افتتاح فصل F1 با یک پزشک عمومی پشت درهای بسته در اتریش به‌تاریخ 5 جولای در حال انجام است مشروط بر اینکه مجوزهای مربوطه دولتی داده شود.

به نظر می‌رسد که مسابقات بدون هوادار در اتریش و سیلورستون، یک مسابقه بین 15 تا 18 رویداد را هدف قرار می‌دهند تا شرایط ایمن بودن از سرگیری تأیید شود.

این فصل اصلاح شده تا اوایل سپتامبر در اروپا آغاز می‌شود سپس به آسیا و آمریکا می‌رود و قبل از پایان در ماه دسامبر در خاورمیانه (بحرین و ابوظبی) برگزار می‌شود.

مشت زنی

چالش‌هایی برای این ورزش در انگلستان، ایالات متحده و اروپا سرزمین اصلی متفاوت است اما برنامه‌هایی برای بازگرداندن بی خطر بوکس بوجود آمده است.

ادی هرن بوکس "مچ روم بوکسینگ" برنامه‌هایی برای بازگشت در ماه جولای دارد و منتظر فراخوان برای شروع است.

باب آروم از رتبه برتر می‌گوید که او با کمیسیون‌های ایالتی در ایالات متحده کار می‌کند تا راهی برای بازگشایی در جون و در کل تابستان بدون تماشاگر پیدا کند. نوادا، کالیفرنیا و تگزاس به احتمال زیاد اولین مکان‌هایی هستند که می‌توانند شاهد برگشت بوکس باشند.

کریکت

بانک مرکزی اروپا تعلیق همه کریکت‌های حرفه‌ای را حداقل تا اول جولای تمدید کرده است.

به نظر می‌رسد که سریال تست مردان انگلستان در برابر تیم‌های ویست‌اندیز، سریز 20 آوره بین المللی و بازی‌های یک روزه زنان انگلستان مقابل هند دوباره تنظیم شده تا قبل از سپتامبر سال جاری برگزار شود.

گُلف

PGA Tour برنامه‌هایی را برای بازگشت مسابقات گُلف در جون اعلام کرده که چهار رویداد اول از سرگیری فصل در پشت درهای بسته خواهد بود.

چالش چارلز شواب در کلونیا کلوپ در تگزاس به عنوان اولین مسابقات برگشتی که قرار است از 11 تا 14 جون برگزار شود، تأیید شده است.

سه تا از چهار دوره برتر سال با مسابقات PGA آغاز شده‌ بودند که به 6-9 آگست منتقل شده است، مجموعه بازی‌های اوپن ایالات متحده برای 17-20 سپتامبر و ماسترها 12 تا 15 نوامبر مدنظر گرفته شده است.

مسابقات اوپن لغو شده اما جام رایدر همچنان از 25 تا 27 سپتامبر پیش می‌رود.

برنامه ریزی بعدی برنامه تور اروپا، ماستر انگلستان از 30 جولای تا 2 آگست است.

اتحادیه راگبی

لیگ برتر راگبی امیدوار است که کُل فصل 2019/20 را کامل کند و در اوایل ماه جولای از سرگرفته شود.

برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا بازیکنان در ماه جون با بازی‌هایی که در پشت درهای بسته در محیط‌های ایمن انجام می‌شود، به باشگاه‌ها بیایند.

شش اتحادیه ملل قرار است تمام تورهای تابستانی را لغو کنند و اتحادیه‌ها از سپتامبر به دنبال راه‌های بالقوه برنامه ریزی راگبی بین المللی هستند.

بحث در مورد چگونگی به پایان رساندن شش دوره این دوره از فصل برگزار خواهد شد و گزینه دیگری که در نظر گرفته می‌شود برگزاری مسابقات شش ملت دوم در پاییز است اگر تیم‌های کوریای جنوبی به دلیل بیماری همه‌گیر نتوانند از آنجا سفر کنند.

لیگ راگبی

سوپر لیگ تاریخ مشخصی برای بازگشت ندارد. تأیید تعویق آن به 23 و 24 ماه می تأیید شده است.

با این حال در استرالیا NRL اعلام کرده برنامه‌هایی را برای از سرگیری بازی در 28 ماه می با مجموعه بزرگ گرند فینال برای 25 اکتبر ارائه می‌دهد.

تنیس

تورهای ATP و WTA تا تاریخ 13 جولای به حالت تعلیق در آمده است.

ویمبلدون لغو شده و فرانس اوپن از ماه می به سپتامبر منتقل شده است.

قرار است تنیس آزاد آمریکا از 31 آگست تا 14 سپتامبر در نیویورک، با تصمیم در مورد این رویداد قرار است در جون برگزار شود.

NFL

برنامه برای فصل 2020 پیش بینی می‌شود قبل از شنبه 9 می منتشر شود. سوپر باول ال‌وی در حال حاضر قرار است یکشنبه 7 فبروری 2021 بازی کند.

NBA

این فصل به حالت تعلیق باقی مانده و NBA اعلام کرده که اولین تیم‌ها می‌توانند برای تمرینات در 8 می بازیکنان شان را دعوت کنند.

آدام سیلور مسئول کمیته NBA در چندین نوبت گفته که لیگ پیش بینی نمی‌کند که در صورت امکان از سرگیری فصل ممکن باشد تا حدودی در ماه می در اولین فرصت تصمیم بگیرد.

نت بال

ویتالیتی نت بال سوپرلیگ  تمام بازی‌های خود را حداقل تا 31 می به تعویق انداخت.

رقابت‌های سوپر نت بال استرالیا قرار بود از تاریخ 2 ماه می آغاز شود اما حداقل تا 30 جون به حالت تعلیق در آمده است.

مسابقه اسب دوانی

هنوز هیچ تاریخی برای بازگشت به مسابقات انگلستان تعیین نشده است اما برنامه‌هایی برای از سرگیری پشت درهای بسته در بازگرداندن مرحله به مرحله در هنگام تصویب دولت روی دست است.

آسکو سعی خواهد کرد جلسه سلطنتی امسال را پشت درهای بسته از 16-20 جون برگزار کند.

تلاش همچنان ادامه دارد تا در 11 می در فرانسه مسابقات اسپ سواری بازگردد با وجود اعلام روز سه‌شنبه  مبنی بر اینكه ورزش حرفه‌ای قبل از ماه سپتامبر دوباره در این كشور شروع نخواهد شد.

اقدامات دقیق بهداشتی به این معنی است که جلسات در پشت درهای بسته برگزار می‌شود بدون اجازه اسب‌های خارجی یا شرکت کنندگان تا حداقل در پایان ماه می.

المپیک

بازی‌های المپیک 2020 توکیو برای شروع در 23 جولای 2021 تا 8 آگست برگزار خواهد شد در حالی که بازی‌های پارالمپیک اکنون از 24 آگست تا 5 سپتامبر 2021 در نظر گرفته شده است.

اتلتیک

مسابقات جهانی اتلتیک 2021 برای 14 تا 24 جولای در سال 2022 دوباره برنامه ریزی شده و از نزدیک جدال با بازی‌های مشترک المنافع که از 27 جولای سال 2022 آغاز می‌شود، مجدداً احیا شد.

امسال ماراتن لندن به 4 اکتبر منتقل شده اما مسابقات قهرمانی اتلتیک اروپا در پاریس لغو شده است.

بایسکل سواری

تور دو فرانس به عنوان بخشی از برنامه بایسکل سواری مجدداً به 29 آگست برگردانده شده است. در ادامه مسابقات جهانی سوئیس، ژیروی ایتالیا و وُوِلتا آ اسپانا دنبال می‌شوند.

سنوکر

مسابقات جهانی سنوکر از تاریخ 31 جولای تا 16 آگست در سالن تئاتر سنگین در شفیلد برنامه ریزی شده است.

مسابقات مبارزات آزاد

دور 249 UFC قرار است در 9 می در فلوریدا پشت درهای بسته راه‌اندازی شود و  رویدادهایی که در همان مکان در 13 و 16 می نیز اعلام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала