Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان هم‌تیمی کین از ماندن او در تاتنهام

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پائولو گازانیگا، دروازه‌بان تاتنهام شایعه جدایی هری کین را با مبلغ 200 میلیون یورو از این تیم رد کرد و مدعی شد که همه از حضور او در تیم راضی اند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام چندی قبل اعلام کرد که برای رسیدن به آرزوهای بزرگش و جوایز فردی آماده است تا تاتنهام را ترک کند.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
پوچتینو: پیش از آنکه بمیرم می‌خواهم یک بار دیگر مربی تاتنهام شوم

به دنبال نشر این خبر شایعه شد که منچستریونایتد با 200 میلیون یورو به فکر جذب او است و باشگاه تاتنهام و خود بازیکن نیز به این انتقال راضی اند.

پائولو گازانیگا، دروازه‌بان تاتنهام اما چنین شایعه‌ای را رد کرد و مدعی شد که همه از حضور او در تیم راضی اند.

او گفت:« در حال حاضر نمی‌دانم که کین چه فکر می‌کند و از وضعیت او آگاه نیستم، اما او حالا این‌جا است و ما از حضور او خوشحال هستیم. او همیشه برای تیم مهم بوده است و گول‌های مهمی به ثمر رسانده و امتیازات زیادی کسب کرده است. ما تنها او را بازیکن تاتنهام می‌دانیم و فکرش را نمی‌کنیم که از این تیم جدا شود.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала