Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی دیگر به دنبال کوتینیو نیست

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس آخرین گزارش‌ها، سران باشگاه چلسی از جذب ستاره برازیلی بارسلونا منصرف شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه انگلیسی «اتلتیک» گزارش داده که سران باشگاه چلسی دیگر تمایل به جذب فلیپه کوتینیو، ستاره برازیلی بارسلونا که به صورت قرضی در دورتموند بازی می‌کند، نیست. این نشریه در بخشی از گزارش خود در این خصوص بیان داشته که سران این باشگاه انگلیسی قصد دارند به جای او هدف‌های دیگری را دنبال کنند.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تماس از کوتینیو، پاسخ نه از لیورپول

در هفته‌های اخیر از باشگاه چلسی به عنوان یکی از مشتریان اصلی کوتینیو  نام برده شده بود. علاوه بر چلسی از باشگاه اورتون هم به عنوان گزینه جذب کوتینیو نام برده می‌شود ولی رسانه‌ها مدعی بودند کوتینیو به پوشیدن پیراهن آبی چلسی بسیار نزدیک شد است. این نشریه می‌گوید کای هاورتز، ستاره آلمانی بایر لورکوزن در حال حاضر اولویت اول باشگاه چلسی و فرانک لمپارد است.

کوتینیو جنوری 2018 با یک قرارداد تاریخی از لیورپول به بارسلونا پیوست ولی در این تیم ندرخشید و سرانجام به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد. با توجه به اینکه بایرن مونیخ هم از او راضی نیست و امسال تابستان قراردادش را دائمی نخواهد کرد کوتنییو به نوکمپ برمی‌گردد و گفته می‌شود بارسا  اعلام کرده با پیشنهاد مناسبی که برای خرید او دریافت کند موافقت خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала