Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نگاه مورینیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تاتتهام در تازه‌ترین صحبت‌هایش با «لایو اسکور» در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان گفتگو کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به طور معمولی وقتی از یک علاقه‌مند به فوتبال سوال می‌شود که کدام یک از بازیکنان مطرح را بهترین بازیکن جهان می‌داند، لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو که هر کدام برای 5 بار به توپ طلا دست پیدا کرده را انتخاب خواهد کرد اما برای مورینیو این یک انتخاب متفاوت است.

Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی بهترین بازیکن 5 لیگ معتبر از نگاه هو اسکورد؛ سی آر سِوِن هفتم + عکس

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در پاسخ به این سوال که چه کسی بهترین بازیکن دوران فوتبال است، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را گول زد و در عوض، رونالدو لوئیز نازاریو د لیما، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برازیل را انتخاب کرد.

مورینیو در زمانی که مترجم و دستیار بابی رابسون در بارسلونا بود، با ستاره برازیلی آشنا شد. خودش تعریف می کند:«وقتی در کنار بابی رابسون در بارسلونا بودم فهمیدم که رونالدو بهترین بازیکنی است که در زندگی ام دیده ام. مصدومیت ها دوران فوتبالی که می توانست شگفت انگیزتر باشد را خراب کردند. اما استعدادی که این بازیکن 19 ساله داشت یک اتفاقی غیرقابل توصیف بود.»

رونالدو نازاریو در تیم هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و اینتر بازی کرد و قهرمان جام جهانی هم شد اما خیلی ها می گویند که به خاطر حجم بالای مصدومیت هایش به چیزی که استحقاقش را داشت، نرسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала