Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو: روزهای دشواری را در زندان سپری کردم

© AFP 2023 / Jewel SamadБразильский нападающий Роналдиньо говорит по телефону во время церемонии награждения мужчин на Олимпийском футбольном турнире на национальном стадионе в Пекине, 2008 год
Бразильский нападающий Роналдиньо говорит по телефону во время церемонии награждения мужчин на Олимпийском футбольном турнире на национальном стадионе в Пекине, 2008 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال برازیل و باشگاه بارسلونا، پس از آزادی از زندان برای برای نخستین بار حاضر به گفت‌وگو در مورد زندانی شدنش شد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو، ملقب به شاعر فوتبال همراه با برادرش، چندی قبل به اتهام وارد شدن به کشور پاراگوئه با گذرنامه جعلی دستگیر شد و مدتی را در زندان سپری کرد.

Бывший футболист Аргентины Диего Марадона позирует с бразильцем Роналдиньо в Буэнос-Айресе, 2005 год - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حمایت مارادونا از رونالدینیو؛ او مجرم نیست

این بازیکن پس از یک ماه با تضمین از زندان آزاد شد و حالا در بند خانگی به سر می برد.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برازیل، حالا در نخستین گفت‌و‌گویش با رسانه‌ها درباره ماجرا‌هایی که طی دو ماه اخیر برای او رخ داده توضیح داد.

او گفت:« دوران بسیار سختی بود. هرگز تصور نمی کردم چنین شرایطی را پشت سر بگذارم. تمام زندگی‌ام به دنبال رسیدن به بالاترین سطح حرفه‌ای بوده‌ام. از زمانی که در پاراگوئه بودم احترام و مهمان‌نوازی گرم مردم پاراگوئه را حس کردم و از آن‌ها ممنونم. من انسان با ایمانی هستم و همیشه دعا می‌کنم تا همه‌چیز خوب پیش برود و امیدوارم این مسئله هم بگذرد.»

این در حالی‌ست که رونالدینیو هنوز هم در کشور پاراگوئه بسر می‌برد و هنوز مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала