Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان بوکس جهان حقوق نام نیوکمپ را می‌خرد

© REUTERS / Albert GeaСтадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Стадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت مربوط به مایک تایسون می‌خواهد حقوق نامگذاری نیو کمپ از آن خود نماید.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت تجاری کانابیس مربوط به مایک تایسون قهرمان سابق بوکس جهان امیدوار است حقوق نام ورزشگاه نیوکمپ را خریداری کند.

ورزشگاه نیو کمپ - اسپوتنیک افغانستان
فروش امتیاز نام نیوکمپ برای کمک به بحران کرونا+عکس

بارسلونا در این هفته اعلام کرد که حق نامگذاری نیوکمپ را برای فصل  2020-2021 به فروش می‌رساند و درآمد حاصل از آن را برای کمک به مبارزه با کروناویروس اهدا می‌نماید.

انتظار می‌رود بسیاری از شرکت‌های بزرگ با پیشنهاد این که نام خود را با ورزشگاه نمادین و باشگاه معتبر مرتبط کنند، کنار بیایند.

با این حال قهرمان سنگین وزن جهان مایک تایسون امیدوار است که بتواند در این رقابت برنده شود و مشخصات شرکت خود، SwissX که طیف وسیعی از CBD و محصولات مبتنی بر حشیش را می‌فروشد را بالا ببرد.

آلکی دیوید شریک تجاری تایسون به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "این یک ورزشگاه عالی است. این چیزی است که ما به طور خاص به دنبال آن هستیم که در شرکت ما تصمیم اتخاذ کنیم و به نظر می‌رسد یک ایده شگفت انگیز است."

دیوید در این باره گفت: "شرکت من یک شرکت حشیش است و اسپانیا یک سنت طولانی در اتحادیه اروپا به عنوان رهبر یا لیبرال در مسیر قانونی شدن دارد، بنابراین کاملاً طبیعی است."

دیوید در پاسخ به این سوال که آیا توافق با شرکت تایسون می‌تواند به شهرت بارسلونا آسیب برساند اظهار داشت: "این هنوز دیده نمی‌شود. جهان براساس ایده‌ها متولد شده است."

دیوید میلیاردری که با چندین شرکت همکاری دارد می‌گوید که وی در حال مذاکره با غول کاتالان است و نسبت به شانس وی برای دستیابی به توافق خوشبین است.

اوایل این هفته او گفت: "این فرصتی است که من درباره آن فکر می‌کنم. این یک لحظه تاریخی در تاریخ ورزش است و با برنامه‌های فعلی من مطابقت دارد. تماس ما در آغاز هفته برقرار شد و من بی سر و صدا اطمینان دارم که معامله تضمین خواهد شد. منچسترسیتی برای حقوق سالانه خود بیش از 18 میلیون پوند دریافت می‌کند، اسپرز اکنون به دنبال 25 میلیون پوند است اما بارسلونا در سطح دیگری قرار دارد.

وی گفت: "این معامله با نیونوکمپ راه دیگری برای کمک به شما است. پر از تمام انرژی و باروری است که بارسلونا در آن است. این ویروس را بکشید، Swissx Nou Camp حلقه خوبی دارد. این انتخاب فعلی من است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала