Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تدابیر جدی اتحادیه فوتبال انگلیس برای شروع دوباره لیگ

© REUTERS / Hannah McKay Нападающий английского клуба «Манчестер Юнайтед» Антони Марсьяль забивает гол в ворота вратаря «Челси» Вильфредо Кабальеро
Нападающий английского клуба «Манчестер Юнайтед» Антони Марсьяль забивает гол в ворота вратаря «Челси» Вильфредо Кабальеро - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد قبل از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر، تدابیر سفت و سختی را بخاطر بحران کرونا روی دست بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته روزنامه سان گزارشی را منتشر کرد که در آن ادعا شده قرار است تا چند هفته آینده رقابت های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و پشت درهای بسته دوباره از سر گرفته شود.

با این حال اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم دارد قبل از شروع لیگ و بخاطر سلامت کارگران استادیوم ها و سایر خدمه های باشگاه ها و اعضای لیگ از تمامی بازیکنان به صورت جدی تست کرونا بگیرد.

دولت انگلیس تصمیم دارد بخاطر تزریق روحیه در بین مردم، رقابت های لیگ برتر را هر طور که شده آغاز کند تا با توجه به اوضاع بدی که کرونا در انگلیس حاکم کرده است، مردم سرگرم فوتبال شوند.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که قرار است این رقابت ها به صورت رایگان از تلویزیون دولتی انگلیس پخش شود و مردم نیازی نیست برای تماشای مسابقات به شبکه های کارتی پولی پرداخت کنند.

این تصمیم بخاطر این است که مردم در خانه بمانند و سرگرم فوتبال دیدن شوند.

رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس که با صدرنشینی لیورپول همراه است، از تاریخ 13 مارچ به حالت تعلیق درآمده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала