افشای ویژگی‌های پنهانی تیلیفون پوتین

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر افشای ویژگی‌های پنهانی تیلیفون پوتین
افشای ویژگی‌های پنهانی تیلیفون پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین درباره ساختار تیلیفون رئیس جمهور روسیه برای برقرار کردن ارتباط با مقام های این کشور روشنی انداخت.
پوتین: شهروندان خارجی تا 15 جون از روسیه بیرون نمی شوند - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: شهروندان خارجی تا 15 جون از روسیه بیرون نمی شوند

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین تشریح کرد، که ساختار تیلیفون ارتباطات ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چگونه بوده و چگونه کار می‌کند.

هفته گذشته، پوتین نشست های بی شماری را با رهبران منطقه های مختلف روسیه در قالب ویدیو کنفرانس برگزار کرد. در این نشست ها، رهبر روسیه با فشار دادن یک دکمه، نمایندگان دولت روسیه را از طریق تیلیفون فراخوانده تا پرسشهایی در پیوند به شفاف سازی را مطرح و دستورالعمل های لازم را برای آنها ارسال کند.

پسکوف توضیح داد، که بر روی این تیلیفون دکمه‌های مربوط به مقامات دولتی، رئیسان اداره ها، مدیران اداری و بسیاری از مشترکان دیگر وجود دارند. در این موضوع هیچ نوآوری وجود ندارد. این یک کار معمول برای رئیس جمهور است. زیرا نشست ها تنها برای زیبایی نیستند. (در این نشست ها) فرمانداران پرسشهای خاصی را مطرح می کنند و رئیس جمهور فوراً به آنها پاسخ می دهد.

پسکوف همچنان این را رد نکرد، که هفته آینده رئیس جمهور این کشور درباره وضعیت به خاطر ویروس کرونا به ملت توضیح بدهد.

در اوایل ماه اپریل، پوتین یکی از نخستین ارتباطات ویدیویی با دولت روسیه را نمونه ای از رفتار مسئولانه در زمینه گسترش ویروس کرونا دانست. رئیس جمهور روسیه به طور مداوم از قالب نشست از راه دور با مقام های این کشور در جریان یک ماه استفاده کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала