Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نظر ستین در مورد کوتینیو عوض شد؛ وینگر برزیلی به بارسا بر میگردد؟

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد سرمربی بارسلونا نظرش در مورد کوتینیو عوض شده و قصد دارد در فصل بعدی از این بازیکن برزیلی در پست دیگری استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود این که گزارش بسیاری از رسانه ها نشان میدهد، بارسا میخواهد از پول فروش فیلیپه کوتینو زمینه خرید نیمار و لاوتارو را فراهم کند، اما روزنامه مارکا میگوید، نظر کیکه ستین در مورد کوتینیو تغییر کرده و سرمربی آبی اناری میخواهد با عوض کردن پوزیشن این بازیکن در سیستم بارسا، از او در فصل بعدی استفاده کند.

کوتینیو در زمان حضور والورده روی نیمیکت بارسا به عنوان  وینگر چپ فعالیت میکرد، اما ستین معقتد او باید در پست دیگری مورد استفاده قرار میگرفت.

ستین معتقد است که از کوتینیو به جای وینگر باید در پوزیشن شماره هشت یعنی هافبک میانی استفاده شود.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، انتظار میرود فرانکی دی یونگ به عقب تر برگردد تا در کارهای تدافعی به تقویت خط دفاعی بپردازد.

این بازیکن برزیلی از زمانی که به نیوکمپ آمده عملکرد قابل توجهی در بارسا نداشت و در تابستان گذشته به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

با این حال با وجود عملکرد خوبش در بوندسلیگا و بایرن مونیخ، قهرمان آلمات تمایلی برای دائمی کردن قرارداد وی ندارد.

این در حالیست که برخی منابع خبری از انتقال نزدیک کوتیتیو به چلسی خبر داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала