Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال در انتظار پیشنهاد برای فروش اوبامیانگ

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه انگلیسی ادعا کرد باشگاه آرسنال می‌خواهد ستاره گابی خود را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «دیلی‌میل» امروز مدعی شد، آرسنال در انتظار پیشنهاد برای فروش اوبامیانگ است، بازیکنی که سال آینده قراردادش با توپچی‌ها به پایان خواهد رسید. قرارداد هفتگی 200 هزار پوندی پیر امریک اوبامیانگ با توپچی‌ها در تابستان آینده به پایان می‌رسد و این باشگاه انگلیسی قصد فروش مهاجم گابی خود را دارد.

برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تمرکز بارسا لاوتارو است نه اوبامیانگ

دیلی میل در این خبر به علاقه بارسلونا و اینتر میلان به ستاره سابق دورتموند اشاره کرده است. در همین حال، رئال مادرید و چلسی از دیگر باشگاه‌های هستند که قصد دارند مهاجم گابونی به خدمت بگیرند. در حقیقت چلسی با رئال مادرید برای خرید این مهاجم گابونی رقابت خواهد کرد  و به همین خاطر به نظر می رسد که کار رئال برای خرید این بازیکن آسان نباشد.

فرانک لمپارد معتقد است که اوبامیانگ مهاجم آرسنال می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله چلسی در نقل و انتقالات تابستان فوتبال اروپا باشد. به نظر می‌رسد که لمپارد و تیم مدیریتی چلسی قصد دارد تیمی قدرتمند در تابستان ۲۰۲۰ بسازند و خود را در جمع مدعیان قهرمانی لیگ جزیره قرار دهند.

اوبامیانگ فقط یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала