پنتاگون برای هک‌کردن ماهواره، هکر استخدام می‌کند

© Depositphotos.com / Gorodenkoffپنتاگون برای هک‌کردن ماهواره، هکر استخدام می‌کند
پنتاگون برای هک‌کردن ماهواره، هکر استخدام می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع امریکا پروسه راجستر برای رقابت هکری را آغاز کرده است که در چوکات آن، تیم‌های هکرها باید تلاش کنند تا کنترول ماهواره نظامی در مدار زمین را بدست بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع امریکا پروسه ثبت نام برای شرکت در رقابت Hack-A-Sat را آغاز کرده است.

یک ماه بعد به تاریخ ۲۲ ماه می مرحله مقدماتی ۴۸ ساعته برای شرکت کنندگان واجد شرایط آغاز می‌شود. در جریان این مرحله، تیم‌ها ماموریت‌های لازم را دریافت می‌کنند، راه‌حل پیشنهاد می‌کنند و ماموریت‌های جدید دریافت می‌کنند. در نتیجه این مرحله، برای مرحله نهایی ۱۰ تیم انتخاب می‌شود.

ترس مقامات امریکا از هکر های ایرانی - اسپوتنیک افغانستان
ترس مقامات امریکا از هکر های ایرانی

مرحله نهایی نیز به دو بخش تقسیم شده است: در بخش اول تیم‌ها تلاش می‌کنند تا به دستگاه ماهواره‌ای در زمین دسترسی پیدا کنند، و در بخش دوم آنها تلاش می‌کنند تا به یکی از سیستم‌های ماهواره واقعی در مدار زمین دسترسی پیدا کنند، تا هنوز اعلام نشده است که این ماهواره کدام ماهواره خواهد بود.

پس از مراحل مقدماتی و نهایی، تیم‌ها باید یک مقاله با توضیحات درمورد شیوه‌ها هک‌کردن یا راه‌حل برای ماموریت‌های رقابت، پیشکش کنند.

در نتیجه، هر تیم ۱۵ هزار دالر دریافت خواهند کرد، پس از مرحله نهایی سه تیم با بهترین نتایج جایزه‌های برتر را کسب خواهند کرد: تیم اول ۵۰ هزار دالر، تیم دوم ۳۰ هزار دالر و تیم سوم ۲۰ هزار دالر.

مرحله نهایی این رقابت در کنفرانس DEF CON در ماه اگست برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала