اسپوتنیک فرانسه برنده جایزه رسانه ای "The Shorty" شد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر خبرنگار اسپوتنیک فرانسه برنده "The Shorty Awards" شد
خبرنگار اسپوتنیک فرانسه برنده The Shorty Awards  شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش‌گر اسپوتنک فرانسه به فینتال جوایز "The Shorty Awards" از مهمترین جوایز رسانه اجتماعی وارد شد و مقام اول را کسب نمود.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش زیر نام "ماه می پاریس" که در مورد اعتراضات جنبش جلیقه‌زردها در پایتخت فرانسه توسط گزارش‌گر خبرگزاری اسپوتنیک فرانسه تهیه شده بود، در فهرست فینالیست های معتبر "The Shorty Awards"، نامزد ویدیو 360 درجه، انتخاب شد.

گزارش "ماه می پاریس" نگاهی به اعتراضات در فرانسه از دید یک دختر خبرنگار اسپوتنیک فرانسه می‌باشد. او از محدودترین گزارش‌گرهای زن بود که اعتراضات "جنبش جلیقه‌زردها" گزارش داده بود.

مراسم "The Shorty Awards"، جایزه معتبر تبلیغی سالانه رسانه های اجتماعی است، این جایزه برای دوازدهمین بار اهدا می‌شود، مراسم اهدای جوایز قرار بود در 3 می در نیویورک برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

میشل اوباما همسر رئیس جمهور پیشین امریکا، تیلور سویفت آوازخوان، تایلر اوکلی طنزنویس و شخصیت اینترنتی یوتیوب، کیسی نایستت یوتیوبر، هانیبال بورس فلم نامه‌نویس، ملاله یوسف‌زی فعال حقوق زنان از پاکستان، جنا ماربلز یوتیوبر، جی.کی. رولینگ رومان نویس، ادل لوری بلو ادکینز آوازخوان و دی‌جی خالد از جمله کسانی اند که این جایزه را بدست آورده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک – یکی از بزرگترین رسانه های بین المللی است که به 33 زبان فعالیت دارد، رادیو اسپوتنیک نیز به زبان‌های روسی، انگلیسی، فرانسوی و سایر زبان‌ها به صورت آنالوگ و دیجیتالی بیش از 90 شهر جهان و در اینترنت قابل دسترس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала