Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیشترین دریافت‌کنندگان کارت سرخ در تاریخ رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч "Реал" - ЦСКА
سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч Реал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپانیایی مارکا به سراغ یک لیست رفته تا متوجه شود بیشترین کارت‌های سرخ را در تاریخ رئال مادرید کدام بازیکنان دریافت کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «مارکا» در گزارشی به بررسی بازیکنان تیم رئال مادرید در تاریخ این باشگاه و کارت‌های قرمز دریافت شده توسط این بازیکنان پرداخته است تا مشخص شود خشن‌ترین بازیکن تاریخ لوس بلانکو کیست.

سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید خشن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها است. او که از سال 2005 در تیم رئال مادرید بازی می‌کند در 640 بازی، 20 کارت سرخ دریافت کرده است. بسیار بعید است که این رکورد راموس در سال‌های آینده شکسته شود.

البته راموس یکی از بهترین بازیکنان تیم رئال مادرید در سال‌های اخیر بوده است. او بار‌ها در جمع تیم منتخب جهان قرار گرفته است. راموس که یک مدافع است، توانسته 91 گل به ثمر برساند و آمار 38 پاس منجر به گل را ثبت کند. عملکرد او به عنوان یک مدافع خارق العاده است.

دومین بازیکنی که بیشترین کارت قرمز را در تاریخ باشگاه رئال مادرید داشته فرناندو هیه‌رو است که 10 بار این کارت را جلوی چشمان خود دیده. هرچند هیه‌رو همیشه با متانت در زمین حاضر می‌شد و لقب یکی از خشن‌ترین بازیکنان رئال مادرید برای او بی‌رحمانه به نظر می‌رسد.

رتبه پنجم خشن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال به طور مشترک در اختیار مانوئل سانچز، روبرتر کارلوس و میشل سالگادو است که هر کدام  5 کارت سرخ دریافت کرده‌اند و رتبه سوم به طور مشترک در اختیار گوتی هرناندز و هوگو سانچز بزرگ است که هر کدام 7 بار کارت سرخ گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала