Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد و آرسنال به فکر خرید دمبله

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم منچستریونایتد و آرسنال "هر دو در نظر دارند برای عثمان دمبله" ستاره بارسا وارد عمل شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه منچستر یونایتد و آرسنال می‌خواهند برای خرید عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا، با وجود نگرانی از نارسایی‌های او وارد عمل شوند.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
دمبله اسلحه جدید بارسا برای شکار لاوتارو

این جوان 22 ساله از زمان پیوستن به تیم کاتالان در سال 2017 تلاش کرده تا مشکلات پایدار ماهیچه‌ها را از بین ببرد و گفته می‌شود بارسلونا حاضر است تابستان امسال به او اجازه دهد تا برای مدتی از این تیم دور شود، اما باشگاه‌های لیگ برتری قبل از رسمی شدن علاقه شان دلایل مصدومیت دمبله در لالیگا را نیز بررسی می‌کنند.

نشریه "دیاریو اسپورت" ادعا می‌کند که من‌یونایتد و آرسنال دلایل عدم حضور دمبله در زمین بازی را ارزیابی خواهند کرد تا از این‌که ستاره فرانسوی در صورت صدمه دیدن به مصدومیت مشابه روبرو نشود.

بارسلونا حتی ممکن است به دمبله اجازه دهد با مبلغ 43 میلیون پوند نیوکمپ را ترک کند و این باشگاه امیدوار است که در هنگام باز شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات، پول خود را برای دستیابی به اهداف خود بدست آورد.

هر معامله بالقوه می‌تواند خسارت قابل توجهی را برای قهرمان لالیگا به وجود آورد که در ابتدا مبلغ اولیه‌ی 96.8 میلیون پوندی را برای تأمین امنیت وی از بوروسیا دورتموند هزینه کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که علاقه مندان نیز دمبله را به عنوان یک استعدادی که بسیار خوب است و او را در دسترس می‌دانند و دو تیم یونایتد و آرسنال امیدوار هستند که در پایان فصل گزینه‌های حمله خود را تقویت کنند.

در همین گزارش اشاره شده که ممکن است قرارداد قرضی گزینه‌ای باشد زیرا بارسلونا برای کاهش ضرر و زیان خود می‌تواند چندین راه را کاوش کند.

بنا بر گزارش‌ها، دمبله حتی به منظور دستیابی به دانش در زندگی در اولدترافورد، حتی با آنتونی مارتالی هم تیمی خود در تیم ملی فرانسه نیز تماس گرفته اس. اما اعتقاد بر این است که وینگر فرانسوی نیز حاضر است برای بار دیگر در بارسلونا بماند و رقابت کند تا بار دیگر جایگاه اول را بدست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала