تلفات نیرو های امنیتی در حمله طالبان بر پاسگاهی در کندز

© Sputnikکندوز
کندوز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حمله طالبان بر پاسگاه نیروهای دولتی در کندوز دست‌کم 5 سرباز جان باختند و شماری هم زخمی و اسیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، محمدیوسف ایوبی، رییس شورای ولایتی کندزدز صحبت با رسانه های خبری می‌گوید که در حمله شب گذشته طالبان بر پاسگاه نیروهای امنیتی در ولسوالی امام صاحب کندز، 5 تن از نیروهای امنیتی شهید، 3 تن ‌شان اسیر و 3 سرباز دیگر نیز زخمی شده است.

به گفته رییس شورای ولایتی کندز، طالبان شب گذشته بر یک پاسگاه نیروهای امنیتی در قریه صغیره ولسوالی امام صاحب این ولایت حمله کرده بودند که در نتیجه آن تعدادی از این نیروها جان ‌شان را از دست دادند.

يك سردسته گروه طالبان در کندز كشته شد - اسپوتنیک افغانستان
يك سردسته گروه طالبان در کندز كشته شد

ایوبی بیان کرد که در این پاسگاه علاوه بر سربازان ارتش، نیروهای پولیس نیز حضور داشته، اما بیشتر تلفات مربوط به سربازان ارتش ملی است.

این در حالی است که هجرت‌الله اکبری سخنگوی پولیس کندوز دراین خصوص، گفته است که حملات گروهی طالبان بر این ساحه با مقاومت شدید نیروهای امنیتی و دفاعی روبرو شد و در این درگیری، طالبان با متحمل شدن 2 کشته و 2 زخمی از ساحه متواری شد.

به گفته او در این درگیری‌ها، دو سرباز پولیس نیز به گونه سطحی مجروح شده است. 

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان گفته که آنان در این اواخر قصد حمله بر نیروهای امنیتی را ندارند اما حمله دیشب آنان بنابر شکایت مردم از این پاسگاه، راه اندازی شد که در نتیجه آن یک پاسگاه سقوط کرد و 6 تن از نیروهای امنیتی کشته 5 تن زخمی و چندین تن دیگر اسیر شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала