Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا در اواخر ماه می

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدارهای نیمه نهایی جام کوپا ایتالیا قرار است در اواخر ماه می 2020 پی‌گیری شود.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش‌های رسیده می‌رساند، اولین دیدار فوتبالی که در ایتالیا پس از محاصره کروناویروس انجام می‌شود، دیدارهای مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در تاریخ‌های 27 و 28 ماه می خواهد بود و سری آ نیز چند روز بعد از آن دنبال خواهد شد.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
آغاز قطعی سری آ در ماه می

این پیشنهاد برای اولین بار شب گذشته در پی سلسله جلسات طرفین مختلف که در سازماندهی این ورزش نقش داشتند، مطرح شد.

اعتقاد بر این است که تمرینات بعد از تکمیل دستور قرنطینه در تاریخ 4 ماه می از سر گرفته می‌شوند، با این که FIGC (فدراسیون فوتبال ایتالیا) پروتکل آزمایش خون را هفته‌ای یک‌بار تهیه می‌کند.

وقتی صحبت از اولین فوتبال بازی شده در ایتالیا پس از بحران می‌شود، احتمالاً نیمه نهایی کوپا ایتالیا خواهد بود که بطور آزمایشی برای 27 و 28 ماه می به نمایش در خواهد آمد.

آنها در حال حاضر  در نیمه راه هستند، زیرا اولین حریفان میلان ب یوونتوس با نتیجه 1-1 مساوی کرد و بازی اینتر 0-1 با ناپولی پایان یافت.

بازگشت کوپا فواید زیادی خواهد داشت و به سایر باشگاه‌ها فُرصت می‌دهد تا برای شروع فصل سری آ در حدود 30-31 ماه می آماده شوند و در ایتالیا آزاد باشند چون حق این مسابقات با تلویزیون دولتی رای (Rai) است.

این امکان را برای همه افراد کشور فراهم می‌کند تا فقط افرادی که دارای حساب در رسانه‌های Sky یا DAZN هستند، آنرا تماشا کنند.

ایده پس از آن این است که هر سه روز یک بار در سری آ بازی برگزار شود و بین اواسط ماه جولای و 2 آگست زمان برخی از بازی‌ها نتیجه بگیرید.

به منظور نگه‌داشتن بازیکنان مجزا و کنترل شده، آنها باید به یک تمرین عقب نشینی قبل از فصل بروند اما این چیزی است که AIC (انجمن بازیکنان ایتالیایی) به نفع آن نیست.

فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار بود یک کنفرانس تلفنی با عناصر مختلف دنیای فوتبال ایتالیا برگزار کند، اما تا 23 اپریل به تعویق افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала