Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا تا 2022 می‌ماند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا - ساری
دیبالا - ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیبالا و یوونتوس "در حال کار بر روی یک ایده‌ی مشترک در مورد تمدید قرارداد وی تا سال 2022" هستند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس و پائولو دیبالا ایده‌ی مشترکی برای تمدید قرارداد فعلی وی تا جون 2022 دارند و این بازیکن بقیه فعالیت‌های خود را در ورزشگاه آلیانز انجام می‌دهد.

دیبالا - ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دیبالا: نمی‌خواهم به جای دیگری بروم، فقط یوونتوس را می‌خواستم

مُهاجم آرجانتینی تقریباً پنج سال پیش با انتقال 40 میلیون یورویی از پالرمو وارد این تیم شد و به نظر می‌رسید که وی در آستانه عزیمت به پیشبرد رقابت‌های فعلی قرار دارد.

باشگاه‌های انگلستانی با این بازیکن 26 ساله پیوند داشتند اما او در یوونتوس ماند تا مائوریسیو ساری را از طریق عملکردهای خود در بیانکونری متقاعد کند و در 24 بازی سری آ 7 گل و 9 پاس گل به ثبت رساند.

اکنون توتواسپورت ادعا می‌کند که دیبالا و یوونتوس در حال کار بر روی یک ایده‌ی مشترک برای تمدید قرارداد فعلی خود در این باشگاه به ارزش 7 میلیون یورو در سال هستند اما یک افزایش تدریجی دستمزد را در فصول آینده به اجرا می‌گذارند و این پروژه را برای پیوند دادن دیبالا برای زندگی "آغاز کردند.

این روزنامه فاش می‌کند که نمایندگان این بازیکن به همراه بیانکونری روی چنین پیشنهادی کار کرده‌اند و ادعا می‌کنند که این قرارداد با پاداش‌های معمول مربوط به دستاوردهای آینده وی در تورین تزئین می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала