زمان احتمالی از سرگیری پروازهای خارجی روسیه معلوم شد

© AFP 2023 / Miguel Medinaزمان احتمالی از سرگیری پروازهای خارجی روسیه معلوم شد
زمان احتمالی از سرگیری پروازهای خارجی روسیه معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه از تاریخ ۲۷ مارچ پروازهای بین‌المللی را متوقف کرده است. تنها پروازهایی که برای بازگشت شهروندان روسیه از کشورهای دیگر سازماندهی شده اند و پروازهای خاصی که توسط حکومت پلان شده است، انجام می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، تاراس دیمورا، مدیرکل آژانس توریستی TUI روسیه گفته است پروازهای خارجی از روسیه به کشورهای دیگر زودتر از سه ماه آینده آغاز نخواهند شد.

 که از سرگیری پروازهای خارجی روسیه با "خوش‌بینانه‌ترین سناریو" در اواسط تابستان سال جاری ممکن خواهد بود. اما اگر واقع‌بینانه بنگریم در خزان و اگر سناریوی بدبینانه را تصور کنیم در اپریل سال ۲۰۲۱ پروازهای خارجی روسیه از سر گرفته خواهد شد.

تمام پرواز های بین المللی روسیه به حالت تعلیق درآمد - اسپوتنیک افغانستان
تمام پرواز های بین المللی روسیه متوقف شد

وی خاطر نشان ساخته است در صورتی که پروازهای خارجی در ماه جولای آغاز شوند و پیش از پیش این موضوع اعلام شود، آژانس‌های توریستی فروش سفرها را آغاز می‌کنند و می‌توانند فصل توریستی را نجات دهند. اما به هر صورت بهبود بازار از مسیرهای داخلی آغاز خواهد شد، کشورهای دیگر مرحله به مرحله با توجه به ثبات وضعیت جهانی بر اثر کرونا ویروس، برای توریست‌ها باز خواهند شد.

نخستین کشوری که روسیه پروازها به آن کشور را آغاز کند، ترکیه خواهد بود.

سپس پروازها به قبرس و اسرائيل، از سر گرفته خواهند شد.

قابل ذکر است که روسیه از تاریخ ۲۷ مارچ پروازهای بین‌المللی را متوقف کرده است. تنها پروازهایی که برای بازگشت شهروندان روسیه از کشورهای دیگر سازماندهی شده اند و پروازهای خاصی که توسط حکومت پلان شده است، انجام می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала