Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن نقل و انتقالات را زیر و رو می‌کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه بیلد آلمان ادعا کرده است که فلیک سرمربی بایرن مونیخ خواستار جذب 5-4 بازیکن جدید برای بایرن مونیخ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به ادعای یک نشریه آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ نقل و انتقالات پر سر و صدایی را پیش رو خواهد داشت و احتمالا خریدهای زیادی برای این تیم در تعطیلات پایان فصل در راه خواهد بود. 

 در راستای تقویت ترکیب بایرن مونیخ، پیش از این نام هایی زیادی به عنوان گزینه های نقل و انتقالاتی این تیم مطرح شده اند. به نظر می رسد عزم سران باواریایی ها برای این تقویت سازی جدی است و حالا بیلد خبر از موافقت فلیک با این پروژه را داده است. 

به گزارش نشریه بیلد آلمان، هانس دیتر فلیک پس از باقی ماندن به عنوان سرمربی مونیخی ها و تمدید قرارداد تا سال 2023، در تلاش است تا یک تیم قدرتمند بسازد و به همین دلیل، به دو تن از مدیران این باشگاه، اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ خبر داده است که برای پنچره نقل و انتقالاتی تابستانی، انتظار جذب 4-5 بازیکن جدید را دارد. البته بیلد نامی از این 5 بازیکن منتشر نکرده است. پیش از این نام هایی همچون ورنر، هاورتس، سانه، سرجینیو دست، پیرامون بایرن مونیخ شنیده شده اند، اما در هر صورت باید دید که کدام یک از آنها در فصل اینده، پیراهن سرخ رنگ ستاره جنوب را خواهد پوشید. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала