پشتیبانی باراک اوباما از جو بایدن

© AFP 2023 / NICHOLAS KAMM پشتیبانی باراک اوباما از جو بایدن
پشتیبانی باراک اوباما از جو بایدن  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور پیشی امریکا از نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده پشتیبانی کرد.
ترامپ: داعش را اوباما ساخت  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: داعش را اوباما ساخت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین امریکا در پیامی پشتیبانی خود از«جو بایدن» نامزد بالقوه حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد.

باراک اوباما سه شنبه شب به وقت کابل با انتشار ویدیویی در این زمینه گفت:- "به پشتیبانی از دوستم افتخار میکنم".

وی با ابراز امیدواری از انتخاب جو بایدن در رقابت های ریاست جمهوری  ایالات متحده، از پشتیبانی خود وهم حزبی هایش از بایدن خبر داد و افزود، که وی در این مسیر تنها نیست.

اوباما در ادامه گفت، که پشتیبانی از جو بایدن یکی از بهترین تصمیماتی بوده که  در طول زندگی گرفته  و بایدن همه ویژگی های یک رئیس جمهور را دارد.

باراک اوباما با ذکر پاره ای از اقدامات جو بایدن هنگامی که معاون رئیس جمهور این کشور بود از کارشناسان، دانشمندان و پرسنل نظامی امریکا خواست که از بایدن پشتیبانی کنند.

یادآوری می کنیم، که برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت نیز شب گذشته  پشتیبانی خود از جو بایدن  را اعلام کرد. سندرز و بایدن تا چند روز پیش رقابت تنگاتنگی را برای تبدیل شدن به نامزدن نهایی دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی امریکا داشتند که سرانجام سندرز از ادامه رقابت با بایدن صرف نظر کرد تا وی به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها معرفی شود.

 یک شبکه خبری امریکایی غروب یکشنبه به وقت کابل با استناد به نتایج همه پرسی جدید از پبش افتادن جو بایدن بر «دونالد ترامپ»  رئیس جمهور کنونی این کشور خبر داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала